نام‌گذاری شعار سال مشخص کننده جهت‌گیری نظام است
کد خبر: 3701784
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
آیت‌الله میرعمادی مطرح کرد:

نام‌گذاری شعار سال مشخص کننده جهت‌گیری نظام است

گروه اقتصاد ـ نماینده ولی‌فقیه در لرستان با بیان این‌که نام‌گذاری از سوی مقام معظم رهبری جهت‌گیری نظام را مشخص می‌کند، اظهارکرد: اعلام شعار سال در چارچوب اصل ۱۱۰ قانون اساسی است که رهبری جهت‌گیری نظام را مشخص می‌کند.

نام‌گذاری شعار سال بر مبنای قانون و مشخص کننده جهت‌گیری نظام

به گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه خرم‌آباد که در مصلی الغدیر این شهر برگزار شد، اظهارکرد: رهبری معظم انقلاب با درایت و تدبیر با نام‌گذاری جهت‌گیری فعالیت‌های جامعه را به سمت شعار سال می‌برد.
وی با بیان این‌که مخاطب شعار سال آحاد مردم و مسئولان هستند، ادامه داد: ما باید یک غیرت ایرانی داشته باشیم غیرت ایرانی ایجاد می‌‌کند که از کالای ایرانی حمایت کنیم.
آیت‌الله میرعمادی با بیان این‌که حمایت از کالای ایرانی موجب رونق اقتصادی می‌شود، اظهارکرد: حمایت از کالای ایرانی موجب اشتغال می‌شود این در حالی‌است که شما در کشور چین یک بیکار پیدا نمی‌کنید چون همه کار می‌کنند و از محصولات داخلی خودشان استفاده می‌کنند.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان مهم‌ترین مشکل کشور را اقتصاد و معیشت برشمرد و خاطرنشان کرد: حل مشکل اقتصاد و معیشت در سایه حمایت از کالای ایرانی است، ما باید کالاهای خودمان را مصرف کنیم تا کیفیت محصولات بالا برود.
امام جمعه خرم‌آباد گفت: اعلام شعار سال در چارچوب اصل ۱۱۰ قانون اساسی است که رهبری جهت‌گیری نظام را مشخص می‌کند تا مسئولان بدانند در چه جهتی حرکت کنند.

شعار سال؛ خنثی کننده توطئه‌های دشمنان

وی با بیان این‌که با همین شعار سال توطئه دشمنان خنثی شد، تصریح کرد: اگر در هشت سال دفاع مقدس پیروز شدیم به خاطر درایت امام و رهبری بود اگر امروز دشمن جنگ اقتصادی را شروع کرده نام‌گذاری سال از سوی رهبری معظم انقلاب اسلامی باعث شده که توطئه‌های دشمنان خنثی شود.
آیت‌الله میرعمادی افزود: امسال چهل سال است که محاصره اقتصادی دشمن اثر نکرده است، کمااینکه بالندگی و رشد کشور در حمایت از کالای ایرانی است و همه باید در مقام عمل به‌دنبال عملی کردن منویات مقام معظم رهبری باشیم.

در مسائل اقتصاد مقاومتی بسیاری از کارها زمین مانده است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به این‌که در مسائل اقتصاد مقاومتی بسیاری از کارها زمین مانده است، اضافه کرد: برخی مسئولان از شعار سال فاصله گرفته و منحرف می شوند این در حالی‌است که تمرکز بر اقتصاد مقاومتی باید بر تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی باشد.
امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که نباید سرمایه کشور روانه کشور چین شود، ادامه داد: حمایت از کالای ایرانی باید تبلیغ شود و جنس خارجی در جامعه ما ارزش نداشته باشد این در حالی‌است که در کشور چین ورود کالای خارجی ممنوع است.
وی با بیان این‌که حمایت از کالای ایرانی باید با عمل مردم و مسئولان عملی شود، اظهارکرد: بنابر فرموده مقام معظم رهبری هیچ مشکلی وجود ندارد مگر این‌که قابل حل شدن است و در جنگ اقتصادی پیروز خواهیم بود کمااینکه آینده کشور به دست جوانان ایرانی رقم خواهد خورد.
آیت‌الله میرعمادی گفت: دوم فروردین حمله دشمنان به مدرسه فیضیه قم باعث کشته شدن عده‌ای از طلاب شد و همین امر موجب شد تامدرسه فیضیه به عنوان کانون مبارزه بر علیه رژیم پهلوی تبدیل شود و حادثه حمله به فیضیه باعث شد انقلاب ما شکل بگیرد.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: دوم فروردین سالروز عملیات فتح‌المبین است که در این عملیات ضربات سختی بر کشور عراق زده شد.

انتهای پیام

captcha