اعتماد به جوانان، زمینه‌ساز پیشرفت کشور است
کد خبر: 3701791
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۴

اعتماد به جوانان، زمینه‌ساز پیشرفت کشور است

گروه سیاسی- امام جمعه کرج اعتماد به جوانان را زمینه‌ساز پیشرفت کشور دانست و گفت: با وجود جوانان توانمند، آینده ایران اسلامی روشن است.

به گزارش ایکنا از البرز، آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، سوم فروردین در خطبه نماز جمعه کرج ضمن تبریک به مناسبت عید نوروز، اظهار کرد: باید در تمام حالات زندگی به خدا توکل داشت و راضی به تقدیر الهی بود.
وی با بیان اینکه در نظام عالم، مدیریت امور با خداوند است و هر آنچه مقدر پرودگار است رخ خواهد داد، افزود: اهل تقوا به این مهم اعتقاد دارند که بایستی روش زندگی خود را بر اساس تدبیر الهی مدیریت کنند.
این مسئول در ادامه به پیام مقام معظم رهبری در خصوص استفاده از ظرفیت عظیم جوانان خلاق، با انگیزه و با تقوا اشاره کرد و گفت: با وجود جوانان و نوجوانان آینده انقلاب اسلامی ایران روشن و امیدوارکننده است.
وی تاکید کرد: برای پیشبرد طرح و نقشه اسلامی باید از جوانان انقلابی استفاده کرد زیرا اعتماد به جوانان عامل پیشرفت کشور است.
حسینی همدانی در ادامه با بیان اینکه آمریکا دشمن دائمی ملت ایران است و از این دشمن نباید غفلت کرد، گفت: متحد آمریکا در منطقه یعنی آل‌سعود هم قصد داشت سه ماهه یمن را اشغال کند اما علی رغم برخورداری از تجهیزات مدرن هنوز پس از چهارسال در این هدف ناکام مانده است.
امام جمعه کرج در پایان با بیان اینکه طبق مصوبه کشوری باید طرح ساماندهی اسلام آباد از طریق فرمانداری به شهرداری واگذار شود، تصریح کرد: امکاناتی در سالیان طولانی برای محرومین این منطقه فراهم شده است اما میزان این امکانات کافی نیست و باید بیشتر شود.
انتهای پیام./

captcha