شبکه تبلیغی، ظرفیتی برای تبیین شعار سال است
کد خبر: 3701797
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۳

شبکه تبلیغی، ظرفیتی برای تبیین شعار سال است

گروه اجتماعی- مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان گفت: شبکه تبلیغی و جامعه روحانی ظرفیتی برای تبیین شعار سال و ترویج مسائل مهم روز از جمله حمایت از کالای ایرانی و همچنین اصلاح الگوی مصرف است.

حجت‌الاسلام عیسی بزمانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان‌وبلوچستان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: شبکه تبلیغی و جامعه روحانی ظرفیتی برای تبیین شعار سال و ترویج مسائل مهم روز از جمله حمایت از کالای ایرانی و همچنین اصلاح الگوی مصرف است.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: روحانیان در میان مردم دارای جایگاه اجتماعی بالایی هستند، همچنین با نفوذ کلامشان می‌توانند نیازهای روز جامعه را بیان کنند تا مردم نسبت به این مسائل آگاهی داشته باشند.
وی افزود: مهمترین مسأله‌ای که باید مورد توجه مسئولان و افکار عمومی باشد، حمایت از کالای ایرانی در جهت ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در کشورمان است تا به این ترتیب، دست بیگانه برای اعمال فشار بر ملت ما قطع شود.
بزمانی ادامه داد: اصلاح الگوی مصرف نیز از جمله مسائل مهمی است که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار داشته و باید به آن پرداخته شود. مبلغان در چنین ایامی می‌توانند نحوه استفاده درست از منابع و اهمیت پرهیز از اسراف در کلام معصومین(ع) را برای مردم بازگو کنند.
وی با بیان اینکه امروز ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ مدیریت آب در جامعه یک ضرورت انکارناپذیر است، اظهار کرد: تبیین این فرهنگ ارزشی در جامعه تنها از عهده یک نهاد و سازمان برنمی‌آید، بلکه همگان باید در این زمینه تلاش کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: روحانیون باید این نکته را به مردم یادآور شوند که کشور ایران به‌ویژه استان سیستان و بلوچستان با بحران آب و خشکسالی روبه‌رو است؛ باید درنحوه استفاده و برداشت آب تجدید نظر کنند و این ماده حیات‌بخش را صحیح و بهینه استفاده کنند.

انتهای پیام

captcha