آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن فلسطین
کد خبر: 3701835
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱

آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن فلسطین

گروه بین‌الملل - آیین تجلیل از 52 متسابق برتر مسابقات دانش‌آموزی «بهترین صوت قرآنی» فلسطین با حضور شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجدالاقصی و مفتی قدس برگزار شد.

آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقات  دانش‌آموزی قرآن فلسطین

به گزارش ایکنا به نقل از خبرگزاری مطبوعات فلسطین صفا؛ آیین تجلیل از نفرات برتر مسابقات بهترین صوت قرآنی در دو بخش بانوان و آقایان در مرکز آموزش و حفظ قرآن کریم «زید بن ثابت» فلسطین برگزار شد.

شیخ عکرمه صبری، خطیب مسجدالاقصی و مفتی قدس در این مراسم تأکید کرد که قرآن برنامه زندگی مسلمانان است و ما برای تربیت قرآنی فرزندان خود اهمیت ویژه‌ای قائل هستیم.

عبدالرحمن بکیرات، مدیر مرکز آموزش و حفظ قرآن کریم زید بن ثابت فلسطین نیز نقش ارزنده دانش‌آموزان و مدیریت مدارس را در برگزاری و همکاری آنان در این دوره از مسابقات تحسین برانگیز دانست.

وی در مراسم تجلیل از نفرات برتر مسابقات بهترین صوت قرآنی فلسطین گفت: این مسابقات نتیجه اقدامات آموزشی قرآن در طول یک‌ سال تحصیلی به دانش‌آموزان است و با هدف کشف استعداد و رشد آموزش تجوید و مقامات صوت قرآن صورت می‌گیرد.

مدیر مرکز آموزش و حفظ قرآن کریم زید بن ثابت فلسطین گفت: در این دوره از مسابقات، 400 دانش‌آموز دختر و پسر در رده‌های مختلف تحصیلی به رقابت پرداختند که از میان آن‌ها، 52 نفر حائز رتبه‌های برتر شدند.

انتهای پیام

captcha