مسئولان و مردم برای تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» تلاش کنند
کد خبر: 3701859
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸

مسئولان و مردم برای تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» تلاش کنند

گروه اجتماعی- نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: نمی‌شود خودمان کالای خارجی مصرف کنیم و به مردم بگوییم ایرانی بخرید، از این رو همه اعم از مسئولان و مردم باید برای تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» تلاش کنند و تناقضی بین حرف و عمل نباشد.

مسعود پزشکیان، نائب رییس مجلس شورای اسلامی، در گفت وگو با ایکنا از آذربایجان شرقی، با بیان این که تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» به تغییر قانون نیاز دارد، اظهار کرد: صدا و سیما و سایر رسانه‌ها، مساجد، مدارس و معلمان، تجار و بازار همگی باید برای نهادینه شدن فرهنگ استفاده از کالای تولید داخل و تداوم آن کمک کنند.

مسئولان و مردم به تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» تلاش کنند

وی اظهار کرد: برای حمایت از کالای ایرانی باید به خودمان اعتماد کنیم، به طوری که تمامی مراحل کاشت، داشت، برداشت و تولید در کشور خودمان و به دست هموطنانمان انجام شود. نمی‌شود خودمان کالای خارجی مصرف کنیم و به مردم بگوییم ایرانی بخرید، از این رو همه اعم از مسئولان و مردم باید برای تحقق شعار «حمایت از کالای ایرانی» تلاش کنند و تناقضی بین حرف و عمل نباشد.

پزشکیان، با تاکید بر ضرورت رعایت برخی مسائل توسط تولیدکنندگان داخلی گفت: تعیین قیمت مناسب و بهبود کیفیت کالا باید از سوی تولیدکنندگان مورد توجه قرار گیرد، مصرف کننده‌ها نیز با حمایت از کالایی که ساخت صنعتگران ایرانی است، از تولیدات خودمان حمایت کرده و به اشتغال خارجی‌ها کمک نکنند.

انتهای پیام

captcha