پاسخ نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس به شایعه‌پراکنی‌های فضای مجازی
کد خبر: 3701956
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

پاسخ نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس به شایعه‌پراکنی‌های فضای مجازی

گروه سیاست و اقتصاد ـ در پی انتشار شایعاتی در فضای مجازی از سوی جنبش عدالتخواهان بر علیه آیت‌الله ایمانی، رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس نامه‌ای برای تمام رسانه‌های استان ارسال کرد.

به گزارش ایکنا از فارس، مدتی است که شایعاتی درباره آیت‌الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس توسط جنبشی موسوم به عدالت‌خواهان در فضای مجازی منتشر شده است که در این راستا حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف سلمان‌زاده، مسئول نهاد نماینده مقام معظم رهبری در فارس و امام جمعه شیراز، در پی انتشار مطالبی موهن از سوی وب سایت «به رسم همسایگی» علیه نماینده محترم مقام معظم رهبری  فارس و امام جمعه شیراز نامه‌ای را جهت تنویر افکار عمومی در اختیار رسانه‌های این استان قرار داده است.
در این نامه آمده است:
سلام علیکم
 با احترام، ضمن تبریک «حلول سال نو وآغاز بهار طبیعت»، همانگونه که مستحضرید؛ در پی انتشار مطالبی موهن از سوی وب سایت برسم همسایگی علیه نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز در سال ۱۳۹۵، این نهاد طی مکاتب‌های محرمانه با دادستان محترم دادگاههای عمومی و انقلاب شیراز درخواست نمود که به‌عنوان مدعی‌العموم این مسئله را پیگیری و نویسندگان آن مطالب کذب و بیپایه و اساس را شناسایی و از شخصیت حقوقی نماینده مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز صیانت نماید.
با عنایت به پیگیری دادستان محترم و شناسایی شدن افراد، آنان طی سه نوبت به دفتر امام جمعه شیراز دعوت و با آن‌ها گفت‌وگو شد، که ماحصل این مباحث، متنبه نمودن افراد بود، که بدین ترتیب و علی‌رغم هیچگونه شکایت قبلی و به درخواست این عزیزان، مکاتب‌های از سوی نهاد با مراجع ذیربط و ذیصلاح، دال بر اعلام عدم شکایت حضرت آیت‌الله ایمانی دامت برکاته و همچنین نهاد از این افراد به‌عمل آمد که دادگاه مربوطه نیز آن را اعلام وصول نمود و در پرونده مربوطه نیز لحاظ شد.
  علی ایحال، برای چندمین بار متذکر می‌گردد که این نهاد تا کنون مشی و رأفت اسلامی خود را در اینگونه امور حفظ نموده و هیچگونه شکایتی ننموده و حتی به دنبال ایجاد تقابل با آنان نیست، لیکن تاکنون معلوم و مشخص نشده که برخی اعضاء محترم جنبش عدالتخواه بدنبال چه هستند؟
و به چه دلیل دوست دارند با ایجاد جبهه و تقابل با نماینده مقام معظم رهبری، خود را در صدر اخبار قرار داده و خلاء وجودی جنبش در فعالیت‌های مختلف و اعتراض به عدم حضور و عملکرد آنان ازسوی برخی جریانات را اینگونه پاسخ دهند ؟
همچنین یادآور می‌شود که حذف مقدمه و مؤخره نامه این نهاد به شماره ۱۷۳/۲/م مورخه ۲۸/۹/۹۵ و استفاده ابزاری از برخی مطالب آن، راه صواب نیست و نوعی فرار به جلو تلقی می‌شود.
 ضمناً صدور کیفر خواست علیه آنان و محکومیت متهمین پرونده جنبش عدالتخواه، به دلائل دیگری بوده که هیچگونه موضوعیتی با نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه شیراز نداشته است. لذا ارتباط دادن پرونده و روند محکومیت افراد در دادگاه به این نهاد، شیوه مطلوبی برای تبرئه آنان از اتهامات وارده نیست.
در پایان، نامه این نهاد به شماره ۶۴۳۶/۲ مورخه ۱۳۹۶/۷/۲۰ به دادستان محترم دادگاه‌های عمومی و انقلاب شیراز، جهت تنویر افکار عمومی به پیوست میباشد.
توفیقات روزافزون تمامی خدمتگزاران به اسلام و مسلمین را از درگاه حضرت احدیت مسئلت مینمائیم . والسلام
یوسف سلمان‌زاده
مسئول نهاد

پاسخ نهاد نماینده ولی فقیه در استان فارس به شایعه‌پراکنی‌های فضای مجازی

captcha