مسابقه «عید حسینی» در زنجان برگزار می‌شود
کد خبر: 3702216
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶
به همت حسینیه اعظم زنجان؛

مسابقه «عید حسینی» در زنجان برگزار می‌شود

گروه فرهنگی: مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان از برگزاری مسابقه «عید حسینی» خبر داد.

مرتضی شهامی، مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان اظهار کرد: امسال نیز مطابق سنوات گذشته برنامه‌های متعددی به مناسبت عید نوروز در حسینیه اعظم زنجان تدارک دیده شده است.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های نوروزی با برنامه ویژه تحویل سال آغاز شد، افزود: امسال ۱۰ غرفه با حضور ۳۰ خادم افتخاری از روز اول عید تا ۱۲ فروردین فعالیت خود را برای ارائه خدمات هر چه بهتر به زائران و بازدیدکنندگان از این مکان مقدس ارائه می‌دهند.
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان تاکید کرد: این غرفه‌ها شامل موارد مختلف از جمله غرفه شهدا، غرفه کودک، عکاسی، سفره هفت‌سین و بصیرت عاشورایی است و در کنار این غرفه‌ها ۱۰ خادم به عنوان راوی در زمینه معرفی حسینیه اعظم زنجان فعالیت دارند.
شهامی با اشاره به برگزاری مسابقه «عید حسینی» گفت: این مسابقه در قالب عکس، فیلم، کلیپ، قطعه صوتی، داستان، شعر، متن ادبی، فیلمنامه و پوستر برگزار می‌شود که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از 29 اسفند تا 14 فروردین برای حضور در این مسابقه تحویل دهند.
مدیر روابط عمومی حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: یکی از اهداف برگزاری مسابقه «عید حسینی» معرفی حسینیه اعظم زنجان برای علاقه‌مندان و عموم است.
انتهای پیام
captcha