رونق اقتصادی درگرو حمایت از کالای داخلی است
کد خبر: 3702247
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴

رونق اقتصادی درگرو حمایت از کالای داخلی است

گروه سیاسی- امام جمعه کرج رونق اقتصادی را در گرو حمایت از کالای داخلی دانست و گفت: مردم مهم‌ترین نقش را در حمایت از کالای ایرانی دارند.

به گزارش ایکنا از البرز، آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی، هشتم فروردین در دیدار نوروزی با مدیران و مسئولان استان البرز، اظهارکرد: مسئولان و مردم در تحقق شعار سال دخیل هستند، اما مردم سهم بیشتری دارند، بنابراین فرهنگ‌سازی لازم را باید دراین زمینه داشت.
وی افزود: دنیا در حال تحولات عظیمی است، مهم‌ترین عامل پیروزی امت‌ها علم است و با توجه به اینکه مقام معظم رهبری زیرساخت‌های علمی را مطرح و توسعه آن را مورد تاکید قرار دادند این مهم را نیز باید مد نظر قرار داد.
امام جمعه کرج گفت: دربحث کالای ایرانی نیز مسئولان و مردم باید به این مساله اهمیت بدهند مقام معظم رهبری بحث را بیشتر به سمت مردم بردند بنابراین باید فرهنگ‌سازی لازم را دراین زمینه داشت.
حسینی همدانی ادامه داد: به همین منظور، باید موج فرهنگی برای خرید کالای ایرانی ایجاد و تشویق‌های لازم نیز از سوی مسئولان صورت گیرد.
وی با بیان اینکه موانع پیش روی توسعه باید برداشته شود، خاطر نشان کرد: مسئولان اجرایی به ویژه استاندارالبرز اهتمام ویژه‌ای در زمینه توسعه اشتغال و احیای تولید داشته است.
نماینده ولی فقیه در البرز گفت: تمام آحاد جامعه باید در زمینه تحقق شعار سال تلاش کنند چراکه در کشورهای توسعه یافته هم دریک مقطعی از زمان اهتمام عمومی صورت گرفته است که امروز به جهش‌های خوب اقتصادی رسیده‌اند.
وی یادآورشد: از ویژگی‌های امسال قرار گرفتن ماه رجب در ابتدا و انتهای سال است که ماه استغفار و توبه بوده و با توجه به اینکه استغفار یک وظیفه فردی و اجتماعی است آثار مادی و معنوی بسیاری دارد.
انتهای پیام./

captcha