برگزاری 547 نمایشگاه صنایع دستی در ایام نوروز در مازندران
کد خبر: 3702655
تاریخ انتشار : ۱۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹

برگزاری 547 نمایشگاه صنایع دستی در ایام نوروز در مازندران

گروه اجتماعی - جانشین ستاد تسهیلات سغر نوروزی مازندران گفت: 547 نمایشگاه صنایع دستی در ایام نوروز در مازندران برگزار شد.

به گزارش ایکنا از مازندران و به نقل از ایسنا، علی نبییان در ستاد تسهیلات سفر ماندران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۳ میلیون و ۳۶۲ هزار و ۴۴۳ هزار نفر شب در استان تا پایان روز ۱۱ فروردین ماه 97 در استان بوده که از این میزان سه میلیون و ۱۰۲ هزار و ۸۰۰ نفر شب در روستاها اقامت کرده و دو میلیون و ۲۵۷ هزار و ۳۱۰ نفر نیز از روستاها بازدید کردند.

وی گفت: تاکنون بیش از ۷۰۲ هزار نفر در اماکن مذهبی استان زیارت کرده و تعداد بازدیدکنندگان از موزه ها را ۳۳۶ هزار و ۴۲۱ نفر و بازدیدکنندگان از اماکن تاریخی 5 هزار و ۲۳۷ نفر بوده و تاکنون ۱۰۰ کنسرت موسیقی و ۵۴۷ نمایشگاه صنایع دستی برگزار شده است.

نبیان با اشاره به بیش از هفت هزار و هفت مورد بازرسی از صنوف مختلف از شناسایی ۳۹۹ واحد متخلف صنفی در استان خبر داد و افزود: اخطاریه های بهداشتی صادر شده ۲۵۶ مورد بوده و تاکنون ۵۳ واحد متخلف و غیربهداشتی تعطیل و ۱۲ هزار و ۹۳۷ کیلوگرم مواد غذایی غیربهداشتی و فاسد نیز کشف و معدوم شده و همچنین از ۲۰۹ مورد ساخت و ساز غیرمجاز نیز جلوگیری شده است.

captcha