عزم رسیدن به خدا با هنر انقلابی زنده شود/ لزوم باور توانمندی‌ها و استعدادهای درونی کشور
کد خبر: 3703405
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱
حجت الاسلام نکونام:

عزم رسیدن به خدا با هنر انقلابی زنده شود/ لزوم باور توانمندی‌ها و استعدادهای درونی کشور

گروه سیاسی - امام جمعه شهرکرد دل بستن به خداوند را ضامن بقای انقلاب دانست و گفت: عزم رسیدن به خدا باید با هنر انقلاب زنده شود چرا که در سایه این عزم حکومت عدل الهی شکل می‌گیرد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، ظهر امروز 17 فروردین در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به 20 فروردین روز ملی فناوری هسته‌ای، اظهار کرد: کارهای دانشمندان ما در این زمینه نه تنها مایه مباهات ماست بلکه سبب هراس و ترس دشمنان نیز شده است از همین رو آن‌ها شروع به سنگ‌اندازی کرده‌اند تا جلوی کار و پیشرفت کشور را بگیرند.
وی افزود: ما باید در برابر نقشه‌های شیطانی دشمنان مقاومت و کار و حرکت خود را دنبال کنیم و هیچ ترس و هراسی نداشته باشیم اما متأسفانه درون کشور نگاه‌هایی به وجود آمد که این حرکت پرشتاب را متوقف و کند کرد.
امام جمعه شهرکرد بیان کرد: مقام معظم رهبری تأکید کردند که روی دانش خود کار کنیم اما از داخل و خارج به ما تحمیل شد به گونه‌ای که امروز شاهد هستیم هم دانش هسته‌ای ما متوقف شد و هم از مذاکره برای ما نتیجه‌ای حاصل نشد.
حجت الاسلام نکونام تصریح کرد: در برجام تنها چهره خبیث آمریکا مشخص شد که البته این نیز مسئله تازه‌ای نیست. ما به شرایط برجام عمل کردیم و جلوی رشد علمی خود را گرفتیم اما آمریکا به تعهدات خود عمل نکرد.
وی خاطرنشان کرد: برخی به شکافی که بین اروپا و آمریکا ایجاد می‌شود دل‌خوش کردند اما همان طور که قبلاً نیز گفته شد بدون شک اروپایی‌ها بین ایران و آمریکا، آمریکا را انتخاب می‌کنند که البته شاهد این مسئله هستیم.
حجت الاسلام نکونام با تأکید بر باور توانمندی‌ها و استعدادهای درونی کشور، تصریح کرد: باید به جوانان دل بست و اجازه ندهیم ناامیدی از ناکارآمدی بر افراد حاکم شود. دولت باید در عمل کارآمدی خود را نشان دهد در اینصورت بدون شک مردم نیز برای حل مشکلات کمک می‌کنند.
وی با بیان اینکه کالای ایرانی با حضور مردم رونق می‌گیرد، تأکید کرد: در راستای شعار سال باید از تولیدکنندگان حمایت و جلوی قاچاق کالا گرفته شود تا از این طریق اشتغال و اقتصاد رونق گیرد.
امام جمعه شهرکرد به روز هنر انقلاب اسلامی و شهادت شهید آوینی اشاره و بیان کرد: هنر را باید مثل شهید آوینی و شهدایی که این شهید درصدد برجسته کردن آن‌ها بود تقدیم انقلاب کرد. هنر ساختن انسان مذهبی و موحد است همه باید توان خود را بکار گیریم که این هنر روز به روز بیشتر بجوشد.
حجت الاسلام نکونام دل بستن به خداوند را ضامن بقای انقلاب دانست و گفت: عزم رسیدن به خدا باید با هنر انقلاب زنده شود چرا که در سایه این عزم حکومت عدل الهی شکل می‌گیرد.

captcha