اعلام زمان و جزئیات آزمون ورودی دوره تربیت‌داور قرآنی در چهار محال و بختیاری
کد خبر: 3703489
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۴

اعلام زمان و جزئیات آزمون ورودی دوره تربیت‌داور قرآنی در چهار محال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی - سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری آزمون ورودی دوره تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم در روز پنچشنبه 30 فروردین در این استان خبر داد.

محسن تقی پور، سرپرست اداره امور قرآنی چهار محال و بختیاری در گفت‌و‌گو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اعلام این خبر افزود: این اداره تلاش دارد تا با آموزش داوری مسابقات قرآن کریم و ارتقاء مهارت و سطح علمی داوران، سنجش و ارزیابی مسابقات با شیوه ای نوین و علمی صورت پذیرد و از طریق تربیت داوران ماهر و کارآزموده قرآنی، گامی بلند در مسیر برقراری عدالت در تمامی سطوح مسابقات قرآنی برداشته شود.
وی با اشاره به اینکه دوره آموزشی تربیت داور عمومی مسابقات قرآن کریم در شهرکرد برگزار می شود، گفت: این دوره آموزشی در سه بخش تجوید، صوت و لحن برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی قبل از برگزاری آزمون ورودی دوره گفت:آزمون ورودی دوره تربیت داور عمومی قرآن کریم روز پنجشنبه 30 فروردین در سالن اجتماعات اداره امور قرآنی استان برگزار می شود
تقی پور ادامه داد: شرکت کنندگان در این دوره برای آمادگی بیشتر در آزمون ورودی جلد دوم کتاب« حلیه القرآن » نوشته موسوی بلده و کتاب «پژوهشی در علم تجوید» نوشته ابوالفضل علامی را مطالعه کنند.
وی ادامه داد : از دیگر کتاب هایی که لازم است شرکت کنندگان مطالعه کنند ، کتاب ، «هنر تلاوت و معماری تلاوت » نوشته غلامرضا شاه میوه است
محسن تقی پور با بیان اینکه تأمین داوران قرآنی در رشته‌های مختلف صوت و لحن، تجوید، وقف و ابتداء ویژه مسابقات قرآن‌کریم است افزود: مربیان، قاریان و حافظان قرآن برادر و خواهر استان چهارمحال و بختیاری در کارگاه های آموزشی قبل از دوره تربیت داور قرآن‌کریم که زیر نظر اداره امور قرآنی استان برگزار شد، شرکت کردند.
وی در ادامه گفت: مهلت ثبت‌نام از ابتدای دی تا دهم دی امسال بوده و آزمون های ورودی به صورت شفاهی و کتبی روز پنجشنبه 30 فروردین در رشته های صوت و لحن و تجوید برگزار می شود.
سرپرست اداره امور قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان در ادامه افزود: این دوره به صورت استانی بوده و زمان برگزاری دوره بعد از اعلام نتایج آزمون ورودی است.
تقی پور تصریح کرد: قبول شدگان در آزمونهای ورودی کتبی و شفاهی مجاز به شرکت در دوره هستند.

captcha