دومین وقف امسال در خدابنده ثبت شد
کد خبر: 3704220
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
محمدی:

دومین وقف امسال در خدابنده ثبت شد

گروه فرهنگی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده از ثبت دومین موقوفه استان در سال جاری در شهرستان خدابنده خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن‌رضا محمدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان از ثبت دومین موقوفه استان در سال جاری در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: این موقوفه توسط واقف خیراندیش حاج رجبعلی نصیری صورت گرفته است.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: این موقوفه شامل یک هکتار و دویست و پنجاه مترمربع زمین برای آرامستان روستای هیرآباد ازتوابع بخش مرکزی خدابنده و به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال است.
دومین وقف امسال در خدابنده ثبت شد
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خدابنده تاکید کرد: واقفین نیک‌اندیش با مراجعه به ادارات اوقاف شهرستان محل سکونت خود و یا تماس با روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان می‌توانند در خصوص سوالاتی که در زمینه چگونگی وقف و مسائل مربوط به آن پاسخ لازم را دریافت کنند.
حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: توجه به نیاز روز از سوی واقفان یکی از مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا وقف یکی از مصادیق باقیات‌الصالحات است و قطعا برآوردن نیاز عده‌ای از افراد جامعه بسیار راهگشا خواهد بود.
captcha