آستان مقدس امامزادگان محمد و سکینه خاتون(ع) غبارروبی شد
کد خبر: 3704260
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷

آستان مقدس امامزادگان محمد و سکینه خاتون(ع) غبارروبی شد

گروه معارف- آئین غبارروبی امامزادگان محمد و سکینه خاتون(ع) صبح امروز،(20 فروردین) با حضور رئیس اداره اوقاف کرج و مدیر مرکز حوزه‌های علمیه البرز برگزار شد.

به گزارش ایکنا از البرز، در این مراسم معنوی که صبح امروز با حضور زائران و مسئولان برگزار شد، ضریح مطهر امامزادگان محمد و سکینه خاتون(ع) غبار روبی و با گلاب شستشو داده شد.
رئيس اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان كرج، در حاشیه این مراسم، اظهارکرد: وجود امامزادگان و بقاع متبرکه در البرز خالی از برکت نیست چرا که این بقاع جز هویت دینی مردم هستند.
حسین مهدیان با بیان اینکه دشمن سعی در از بین بردن بقعه‌ها و اماکن زیارتی دارد، افزود: این اماکن زیارتی مرکز تجمع مومنان و شهادت‌طلبان است و به برکت وجود اسلام، امروز سعادت، سربلندی و عاقبت بخیری به سراغ امت پیغمبر آمده است و تکریم از امامزادگان در واقع عزت‌بخشی به مسلمانان است.
این مسئول بر ضرورت اجرای برنامه‌های مختلف در امامزادگان و بقاع متبرکه تاکید کرد و گفت: اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در امامزادگان و بقاع متبرکه، ارتقا معرفت دینی، بصیرت‌افزایی مردم و ایجاد زمینه برای ترویج سیره اهل بیت(ع) را به دنبال دارد.
انتهای پیام./

 

captcha