آغاز دوره‌های آموزشی هنرایرانی – اسلامی در موزه ملک
کد خبر: 3704521
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

آغاز دوره‌های آموزشی هنرایرانی – اسلامی در موزه ملک

گروه ادب ــ نخستین مرحله دوره‌های آموزشی هنر ایرانی – اسلامی در سال جاری در کتابخانه و موزه ملی ملک آغاز می‌شود.

آغاز دوره‌های آموزشی هنرایرانی – اسلامی در موزه ملک
به گزارش ایکنا، نخستین مرحله کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی و پژوهشی کتابخانه و موزه ملی ملک در گستره فرهنگ و هنر سنتی ایرانی- اسلامی در سال جاری، با تمرکز بر دو محور «کارگاه‌های آموزشی» و «پژوهانه»، در 3 عنوان کارگاه آموزشی و یک عنوان نشست پژوهشی از پایان فروردین آغاز می‌شود.
مرکز آموزش کتابخانه و موزه ملی ملک، همچون سال‌های گذشته، برای دوره‌های جدید آموزش هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی در فصل بهار نام‌نویسی می‌کند. دوره‌های «هندسه نقوش گره‌چینی در هنرهای ملل اسلامی»، «نقاشی پشت شیشه و آینه» و «نقاشی ایرانی» در محور «کارگاه‌های آموزشی» برگزار خواهد شد. نشست‌های هفتگی «بررسی داستان‌های حماسی بر اساس گنجینه ملک (شاهنامه‌پژوهی) نیز در محور پژوهانه میزبان دوستداران فرهنگ ایرانی- اسلامی خواهد بود.
مرکز آموزش هنرهای سنتی ایرانی- اسلامی در کتابخانه و موزه ملی ملک، در این مرحله تازه از کوشش‌های آموزشی و پژوهشی خود همچون گذشته از استادان به نام و برجسته در هر حوزه بهره گرفته است، سعید شکوری، مهرنوش بشارت، شکوفه جعفری و محمود جعفری دهقی تدریس در کارگاه‌های آموزشی و سخنرانی در نشست‌های پژوهشی را برعهده دارند.
این کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های پژوهشی در ساختمان کتابخانه و موزه ملی ملک در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی میدان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد برگزار می‌شود.

آغاز دوره‌های آموزشی هنرایرانی – اسلامی در موزه ملک
جدول دوره‌های آموزشی بهار 97

انتهای پیام

captcha