سیاست‌های راهبردی حوزه گردشگری زرند تصویب شد
کد خبر: 3704549
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

سیاست‌های راهبردی حوزه گردشگری زرند تصویب شد

گروه سیاست و اقتصاد - سیاست‌های راهبردی سال 97 در حوزه گردشگری شهرستان زرند با حضور اعضای کمیته سیاست‌گذاری گردشگری ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان زرند تدوین و تصویب شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، طی نشستی دیروز سه‌شنبه، 21 فروردین با حضور اعضای کمیته سیاست‌گذاری گردشگری ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان زرند، پیشنهادات میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری زرند با موافقت قاطع اعضا برای اجرا در سال 97 به تصویب رسید.
حجت‌الاسلام محمود محمدی، رئیس دادگستری زرند با اشاره به موفقیت‌های اداره میراث در سال‌های اخیر گفت: هر کاری که بتواند بخشی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری در ایجاد شغل و تولید ثروت ملی رفع کند مورد حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان قرار خواهد داشت و اتفاق خوب رونق بوم‌گردی در زرند تاکنون توانسته هم به ایجاد شغل و هم تولید ثروت برای شهرستان منجر شده و سبب رضایت مردم شود.
وی با اشاره به اقامت قریب 40 هزار گردشگر در نوروز 97 افزود: این خود نشان‌دهنده موفقیت سیاست‌های گردشگری است که در ابتدای سال گذشته به تصویب اعضای کمیته گردشگری رسیده بود و نمایانگر اتحاد و همدلی و همکاری خوب تمام ادارات عضو کمیته گردشگری است.
علی‌اکبر شاهرخی، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان زرند نیز گفت: سال گذشته همکاری خوبی بین سپاه و دستگاه اجرایی و کمیته گردشگری برای عملیاتی کردن شعار مقام معظم رهبری وجود داشت و در بحث ایجاد اشتغال به ویژه در واحدهای خانگی تولید سوهان اقدامات خوبی انجام شد.
وی از اعلام آمادگی سپاه در راستای رونق صنعت قالیبافی در واحدهای بوم‌گردی خبر داد و افزود: ما برای ایجاد کارگاه‌های قالیبافی در واحدهای بوم‌گردی آماده هرنوع همکاری هستیم و خرید قالی‌های تولید شده را نیز از سوی ستاد عتبات تضمین می‌کنیم ضمن اینکه با این اقدام جاذبه واحدهای بوم‌گردی هم بیشتر و موجب رونق بیشتر این واحدها نیز خواهد شد.
انتهای پیام

captcha