جان‌باختن کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی اردل در سانحه رانندگی
کد خبر: 3704594
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

جان‌باختن کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی اردل در سانحه رانندگی

گروه اجتماعی- علی زمانی،کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل صبح امروز 21 فروردین 96 بر اساس سانحه رانندگی درگذشت.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در پی درگذشت مرحوم علی زمانی، همکاران آن مرحوم در اداره تبلیغات اسلامی اردل، رئیس و کارشناسان اداره امور قرآنی استان، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره اتحادیه موسسات قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری پیام تسلیتی به شرح ذیل منتشر کردند:

ماعندکم ینفد و ما عند الله باق
جناب آقای حاج ایوب زمانی
سلام علیکم
مصیبت وارده درگذشت فرزند فعال٬ کوشا و قرانی شما و همکار عزیزمان ٬جناب آقای علی زمانی کارشناس قرانی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردل غمیست جانکاه که تحمل این ثلمه عظیم بر شما و ماحقیقا سنگین است ولی وقتی به یاد واقعه عاشورای حسینی و صبوری حضرت زینب (س) می افتیم صبری زیبا و تحملی ارزشمند از شما محب اهل بیت علیهم السلام انتظار می رود. چراکه ما از خداییم و بسوی او باز می گردیم از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای شما و خانواده بزرگوارتان صبری جزیل آرزومندیم.
به گزارش ایکنا مراسم تشییع پیکر مرحوم زمانی، امروز 21 فروردین ساعت 16 از مقابل منزل وی واقع در کوی فرهنگیان، خیابان لقمان به سمت مسجد امام حسین(ع) شهرکرد برگزار می شود.
خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) این مصیبت را به خانواده مرحوم زمانی و جامعه قرآنی استان تسلیت می گوید.

captcha