اعضای هیئت رسیدگی به تخلفات نمایشگاه کتاب تهران منصوب شدند
کد خبر: 3704614
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۵
با احکام صادره از معاونت فرهنگی ارشاد؛

اعضای هیئت رسیدگی به تخلفات نمایشگاه کتاب تهران منصوب شدند

گروه ادب ـ رئیس سی و یکمین نمایشگاه بین‎‌المللی کتاب تهران احکام جدیدی را در رابطه با این رویداد فرهنگی صادر کرد.

اعضای هیئت رسیدگی به تخلفات نمایشگاه کتاب تهران منصوب شدند

به گزارش ایکنا؛ به نقل از ستاد خبری سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، محسن جوادی؛معاون وزیر و رئیس سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با صدور احکامی جداگانه یحیی دهقانی، سید محمود حسینی، محمود آموزگار، داوود موسایی، مهدی سهل‌آبادی، علی فریدونی، محمدجواد مرادی‌نیا، هومان حسن‌پور ، محسن عموشاهی، امیرمسعود شهرام‌نیا و لادن حیدری را به عنوان اعضای هیئت رسیدگی به تخلفات سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب کرد.

در بخشی از متن هر یک از این احکام آمده است:

انتظار دارد تلاش در راستای رسیدگی به تخلفات ناشران، کمیته‌ها و کارکنان نمایشگاه با توجه به ضوابط، توجه به آیین‌نامه‌ها قوانین و مقررات مصوب به منظور سالم‌سازی حوزه نشر و نمایشگاه و نیز کاهش تخلفات را نصب‌العین خود قرار داده و ضمن رعایت عدالت و انصاف پرونده‌های ارجاعی را با نظر قاطع رسیدگی نمایید.

همچنین طی حکم دیگری، همایون امیرزاده به عنوان سخنگوی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شد.

در بخشی از متن  حکم امیرزاده آمده است:

انعکاس صدای واحد از نمایشگاه کتاب در موضوعات گوناگون و انتقال اطلاعات به رسانه‌ها بر مبنای عدالت از ضروریات این انتصاب است که انتظار دارد با توجه به اهتمام ویژه جنابعالی در امر پاسخگویی به اصحاب رسانه محقق شود. یقیناً تمامی کمیته‌ها و ارکان نمایشگاه در این زمینه همکاری لازم را مبذول خواهند داشت.

یادآور می‌شود،  پیش از این هم همایون امیرزاده به عنوان رئیس هیئت رسیدگی به تخلفات سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران منصوب شده بود.

انتهای پیام

 

captcha