معرفی 27 دستگاه برتر در حوزه اقامه نماز
کد خبر: 3704652
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

معرفی 27 دستگاه برتر در حوزه اقامه نماز

گروه معارف- دبیر ستاد اقامه نماز استان البرز گفت: 27 دستگاه اجرایی و فرهنگی استان سال گذشته موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم کشوری در بخش اجرای برنامه‌های نماز شدند.

به گزارش ایکنا از البرز، حجت الاسلام سیدعلی اکبر موسوی، 21فرودین در نشست دبیران اقامه نماز ادارات کل استان که به میزبانی اداره کل ورزش و جوانان البرز برگزار شد با بیان اینکه نماز بالاترین فریضه الهی است و باید هرچه باشکوه تر اشاعه یابد، اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ آیه در قرآن‌کریم در خصوص نماز مطرح شده که نشان از اهمیت ترویج و تبلیغ آن دارد و این وظیفه هر مؤمنی است که به این عمل اهتمام ورزد.
وی افزود: برگزاری نماز جماعت در ادارات، روحیه مسئولیت‌پذیری و مردم‌داری را در کارمندان افزایش می‌دهد و موجب توسعه و گسترش معارف دینی می‌شود.
این مسئول گفت: مسئولان دولتی باید بهترین مکان اداره خود را به نمازخانه اختصاص داده و خود آن‌ها نیز با حضور در نماز جماعت زمینه شرکت تمامی کارمندان خود را در این فریضه مقدس فراهم کنند.
موسوی تاکید کرد: اگر در جامعه اسلامی نماز در جایگاه شایسته خود قرار گیرد، تلاش‌های سازنده مادی و معنوی راه خود را به سمت و سوی آرمان‌ها می گشاید و جامعه را به نقطه مطلوب آرمانی اسلام می‌رساند.
دبیر ستاد اقامه نماز استان البرز در ادامه از ارزیابی ادارات در حوزه اقامه نماز سخن به میان آورد و گفت: هر ساله ادارات کل البرز، در زمینه اقامه نماز با ارائه مستندات مورد ارزیابی قرار می‌گیرند که نتیجه این ارزیابی‌ها به استانداری، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و سازمان مدیریت برنامه و بودجه ارسال می‌شود.
وی ابرازکرد: بر اساس این ارزیابی، 27 دستگاه اجرایی و فرهنگی استان سال گذشته حائز رتبه‌های اول تا سوم کشوری در بخش اجرای برنامه‌های نماز شدند.
انتهای پیام./

captcha