تشکیل شورای فکری مشورتی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3704658
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱

تشکیل شورای فکری مشورتی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی - هم‌زمان با آغاز برنامه‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، شورای فکری مشورتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در چهارمحال و بختیاری تشکیل شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، علی گرجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ظهر امروز 21 فروردین در شورای فکری مشورتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با ارائه گزارشی از نقاط ضعف و قوت فجر 39 گفت: مردم با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن خونی تازه به رگ‌های انقلابی که در آستانه‌ چهل‌سالگی است تزریق کردند که باید به نعمت این مردم قدردان و همیشه درصحنه شکرگزار باشیم.
وی با اشاره به نقش تولیدات فرهنگی هنری در برگزاری مراسم انقلاب اسلامی تصریح کرد: همان‌طور که شاهد بودید در ایام نوروز یکی از سریال‌های پرطرفدار توانست با محتوای ارزشی بیش از 95 درصد مخاطب تلویزیون در ایام نوروز را به خود اختصاص دهد که ساخت، پخش و استقبال مردم از این سریال نشان داد که اگر محتوا هنرمندانه به مخاطب عرضه شود تأثیر بسزایی دارد و می‌تواند بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی کشور را حل کند.
رئیس ستاد دهه‌ فجر انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را منحصر به ایام دهه‌ فجر ندانست و افزود: همان‌طور که در سطح کلان نیز ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تأکید دارد، برنامه‌ها می‌بایست در طول سال برنامه‌ریزی و اجرا شود.
وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم اهداف خود را عملیاتی کنیم، می‌بایست همه‌ کمیته‌های ستاد دهه‌ فجر با تشکیل جلسه برای زیرمجموعه‌های خود و تقسیم‌بندی وظایف، برنامه‌های خود را شروع کنند و این امر مهم صرفاً ختم به دهه‌ فجر نشود.
گرجی برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم برشمرد و تصریح کرد: بهترین برنامه برای بزرگداشت چله انقلاب، معرفی دستاوردهای بی‌شمار جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف و عرصه‌های بین‌المللی است.
وی ادامه داد: مشارکت دادن بیشتر جوانان، حضور هوشمندانه در فضای مجازی، برنامه‌ریزی برای حضور همه‌ اقشار، توجه به آثار پژوهشی در حوزه انقلاب اسلامی، توجه به نقش شهدا در پیروزی و استمرار انقلاب، بهره‌گیری از آثار هنرمندان، حمایت از تولیدات چندرسانه‌ای، ساخت مستند و کلیپ‌های جذاب و. ازجمله اولویت‌های ستاد است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برخی از برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی در استان افراد و صاحب‌نظران طرح‌های فرهنگی، هنری، پژوهشی، علمی و. می‌توانند طرح خود را برای بزرگداشت باشکوه چهلمین سال انقلاب اسلامی به این شورا ارائه دهند تا در صورت تصویب از حمایت‌های لازم برخوردار شوند.

captcha