افزایش 200 درصدی اعتبار عمرانی شهرک‌های صنعتی ایلام در سال 96
کد خبر: 3704703
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۳
دارایی عنوان کرد:

افزایش 200 درصدی اعتبار عمرانی شهرک‌های صنعتی ایلام در سال 96

گروه اجتماعی - مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام گفت: میزان تخصیص اعتبار عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام سال گذشته با افزایش بیش از 200 درصدی به بیش از 104 میلیارد ریال افزایش یافت .

به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام، مهندس مرتضی دارایی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام اظهار کرد: این میزان اعتبار در سال‌های گذشته 46 میلیارد و 700 میلیون ریال بوده و سال 96 این میزان حدود 200 درصد افزایش یافت .
وی افزود: اختصاص اعتبارات عمرانی ضامن تکمیل زیرساخت شهرک‌های صنعتی ایلام است و این شرکت تمام تلاش خود را برای حمایت و تامین اعتبارات لازم از منابع ملی برای ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز شهرک‌ها و نواحی صنعتی را بکار خواهد گرفت .
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام بر تکمیل طرح‌های عمرانی و زیرساختی نیمه تمام تاکید کرد و گفت: با اجرای این طرح‌ها زمینه توسعه شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان و به تبع زمینه توسعه اشتغال و تولید فراهم می‌شود .
دارایی یادآور شد: طی فرآیند سه ساله تا پایان سال 96 در مجموع 370 هکتار اسناد تفکیکی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان صادر شد که از ابتدای تاسیس شرکت تا سال 93 دارای رشد 200 درصدی بوده است .
وی اضافه کرد: یکی از راه‌های ایجاد اشتغال پایدار و ترغیب سرمایه گذاران ایجاد زیرساخت‌های مناسب در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است که دولت تدبیر و امید در این راستا سال‌های گذشته اعتبارهای مناسبی را به استان ایلام اختصاص داده است .
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ایلام گفت: انتظار می‌رود این شرکت با توسعه و بهبود زیرساخت‌ها و آماده سازی آن برای واحدهای صنعتی و تولیدی، نقش مهمی در چرخه تولید ایفا کند و زمینه حضور سرمایه‌گذاران در این مناطق فراهم شود .
دارایی اظهار کرد: شهرک‌ها و نواحی صنعتی کانون اصلی تولید و اشتغال هستند و ضرورت توجه به تکمیل زیرساخت‌ها و تاسیسات این شهرها و نواحی صنعتی باید بیشتر شود .
وی گاز رسانی به شهرک‌های صنعتی مهران، دهلران و نواحی صنعتی ملکشاهی و بدره، برق رسانی به ناحیه صنعتی شباب، آب رسانی به نواحی صنفی ایلام، شباب و لومار، احداث اطاقک چاه و خط انتقال آب نواحی صنعتی شباب و سیروان را از مهمترین پروژه‌های عمرانی شرکت شهرک‌های صنعتی استان در سال گذشته عنوان کرد.
انتهای پیام
captcha