اورژانس بیمارستان شهید چمران فردوس افتتاح می‌شود
کد خبر: 3704933
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۸
با حضور وزیر بهداشت؛

اورژانس بیمارستان شهید چمران فردوس افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی- رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه تلاش داریم تا قبل از ماه رمضان ۴۵ پروژه در استان افتتاح کنیم، گفت: مهم‌ترین تمرکز ما در پروژه‌ها افتتاح اورژانس بیمارستان شهید چمران شهرستان فردوس است که سعی می‌کنیم با حضور وزیر بهداشت تا قبل از ماه مبارک رمضان افتتاح شود.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، کاظم قائمی، امروز22 فروردین، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه علوم پزشکی در سال گذشته راه‌اندازی بیمارستان رازی و رادیوتراپی و شیمی درمانی مهر ایران بود .

وی با بیان اینکه از ابتدای راه‌اندازی مرکز رادیوتراپی در استان تاکنون 300 مورد رادیوتراپی انجام شده است، افزود: در مرکز شیمی درمانی نیز تاکنون 800 نفر درمان شدند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: در حال حاضر آندوسکوپی در مرکز استان انجام شده و درمان مغز و نخاع در بیمارستان راضی انجام می‌شود و راه‌اندازی بخش سکته‌های مغزی نقاط ضعف در استان را برطرف کرده است .

قائمی افزود: دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به عنوان یکی از دانشگاه‌های موفق در تمام زمینه‌ها بوده است و به عنوان دانشگاه برتر در شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شده است.

وی با بیان اینکه از مهم‌ترین برنامه‌های دانشگاه تا قبل از ماه مبارک رمضان افتتاح 45 پروژه با حضور وزیر بهداشت در استان است، تصریح کرد: مهم‌ترین تمرکز ما بر افتتاح اورژانس بیمارستان چمران شهرستان فردوس است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند افزود: بهسازی اورژانس بیمارستان شهرستان فردوس از اواخر مرداد ماه سال گذشته آغاز شده و در مدت 9 ماه تکمیل شد.

قائمی خاطرنشان کرد: از دیگر پروژه‌های افتتاحی با حضور وزیر بهداشت افتتاح سه کلینیک در استان است.

انتهای پیام

captcha