مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم اوقاف در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 3704974
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰

مرحله شهرستانی مسابقات قرآن کریم اوقاف در کرمان برگزار می‌شود

گروه فعالیتهای قرآنی - مسئول اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمان گفت: مرحله شهرستانی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اردیبهشت ماه در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام مختار یعقوبی، مسئول اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کرمان دیروز چهارشنبه، 22 فروردین از برگزاری چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سازمان اوقاف در کرمان خبر داد و گفت: این مسابقات ویژه رده سنی بزرگسال در مرحله شهرستانی از اوایل اردیبهشت ماه در سراسر استان برگزار می‌شود.
وی افزود: مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه همه ساله در سطوح شهرستانی، استانی،کشوری و بین‌المللی در حوزه ترویج فعالیت‌های قرانی کشور برگزار می‌شود و هدف آن فراهم آوردن زمینه‌ای در راستای انس بیش از پیش با مصحف شریف و مفاهیم تعالی بخش است.
یعقوبی با اشاره به ثبت‌نام بیش از ۴۵۰ نفر در سایت قرآنی مسابقات، مهلت ثبت‌نام در این دوره از رقابت‌ها را تا پایان فروردین ماه اعلام و بیان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام می‌توانند به سایت رسمی مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی به آدرس quraniran.ir و یا دفاتر نمایندگی‌ها و ادارت اوقاف سراسر استان مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: این دوره از مسابقات قرآنی در سال جاری در ۱۵ رشته آوایی انفرادی شامل رشته‌های حفظ ۵، ۱۰ ، ۲۰ و حفظ کل، قرائت، ترتیل، دعاخوانی و اذان در رشته‌های معارفی شامل تفسیر نمونه سوره حجر، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم و حفظ و معارف احادیث برگزار می‌شود.
یعقوبی تأکید کرد: مرحله شهرستانی رشته‌های معارفی به‌صورت الکترونیکی و آنلاین از طریق سایت www.maaref114.ir برگزار می‌شود.
منبع: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان
انتهای پیام

captcha