ششمین سال حضور صدابرداران یزدی در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم
کد خبر: 3705131
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

ششمین سال حضور صدابرداران یزدی در مسابقات بین‌المللی قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی- دو نفر از صدابرداران یزدی برای ششمین سال متوالی عهده‌دار صدابرداری مسابقات بین‌المللی قران کریم در مصلی بزرگ تهران شدند.

به گزارش ایکنا از یزد، گروه پیشتازان صدای برتر یزد به مدیریت حامد بیک برای ششمین سال عهده دار صدا برداری از سی و پنجمین دوره مسابقات بین المللی قران کریم در مصلی بزرگ تهران شد.
این گروه صدا برداری سابقه کاری درحدود هیجده سال را دارد و توانسته است در طول مدت فعالیت خود صدا برداری و نور پردازی از برنامه های بزرگ کشور و استان را در کارنامه کاری خود جای دهد و افتخار افرین برای استان در این عرصه است که در این راستا مورد تشویق از سازمان ها، ادارات، وزارت خانه ها و نهاد های مختلف از جمله سازمان جهانی یونسکو قرار گرفته است.
از جمله کارهای انجام شده توسط این مجموعه می توان به صدابرداری از مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در مسجد روضه محمدیه(حظیره)به مدت ۱۰سال، صدا برداری از مراسم اربعین حسینی در مسجد جامع کبیر یزد، مراسم بزرگ یزد حسینیه ایران و ....همچنین صدا برداری بالغ برپانصد کنسرت بزرگ موسیقی در سراسر کشوراشاره  کرد.
این گروه در حال حاضربه عنوان صدا بردار ثابت و مهندس فنی گروه هایی نظیر استاد شهرام ناظری، همایون شجریان، سالارعقیلی، علی زند وکیلی و علیرضا قربانی است.
انتهای پیام

captcha