پیامبر اکرم(ص) برای خاموش کردن فتنه‌ها مبعوث شد
کد خبر: 3705275
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی:

پیامبر اکرم(ص) برای خاموش کردن فتنه‌ها مبعوث شد

گروه معارف- مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه بعثت، انقلاب بزرگی برای جهل زدایی از چهره بشریت بود، گفت: پیامبر اکرم(ص) برای خاموش کردن فتنه‌ها مبعوث شده بود.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام احمد رضایی، امروز ۲۳ فروردین، در نشست مشترک علما و روحانیون تشیع و تسنن خراسان‌جنوبی با نام همایش بزرگ رسول رحمت، اظهار کرد: بعثت بزرگ ترین حادثه و واقعه مهم تاریخ بشریت است .

وی با بیان اینکه بعثت نوری بود که به جامعه بشریت عرضه شده است، افزود: اگر به دوران قبل از بعثت نگاه کنیم متوجه می‌شویم که در آن زمان انسان‌ها از دایره انسانیت خارج شده و مسیر سعادت را گم کرده و اسیر ضلالت و گمراهی شده بودند .

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه با طلوع خورشید اسلام بشریت با سختی‌هایی که پیامبر اکرم(ص) متحمل شد، به مسیر خود برگشت، تصریح کرد: قبل از اسلام مردم در خواب طولانی به سر می‌بردند و فتنه‌ها بالا گرفته بود و اگر امروز ما هم غافل شویم جهان اسلام نیز به همین سمت کشیده خواهد شد .

رضایی با بیان اینکه پیامبر اکرم(ص) برای خاموش کردن فتنه‌ها مبعوث شده بود، گفت: در این راستا ما به عنوان افرادی که پرچم دین را به دوش می‌کشیم نباید بگذاریم چهره اسلام مخدوش شود و برخی در عالم اسلام فتنه گری کنند .

وی بیان کرد: بعثت انقلاب بزرگی برای جهل زدایی از چهره بشریت بود چراکه هنگامی رنگ‌ها و قومیت‌ها بر همه چیز غلبه کرده بود و دنیا پرستی حاکم شده بود خداوند متعال پیامبراکرم (ص) را برای نجات انسان فرستاد .

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه باید برای حفظ بعثت و تداوم اهداف این انقلاب بزرگ تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: امروز تمام تلاش دشمن این است که دین را در میان جامعه بشری کمرنگ نشان دهد.

انتهای پیام

captcha