خشم حزب الله و نیروهای مسلح ایران خسارت بزرگ برای دشمنان است
کد خبر: 3705449
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۵
حجت الاسلام نکونام:

خشم حزب الله و نیروهای مسلح ایران خسارت بزرگ برای دشمنان است

گروه سیاسی - امام جمعه شهرکرد اظهار کرد: صهیونیست‌‌ها قصد حمله‌ به سوریه را‌ داشت که بلافاصله‌ از بخش‌ کوچکی‌ از مقاومت جواب‌ شنیدند بنابراین‌ دشمن بداند‌ اگر حزب ‌الله و نیروهای مسلح و مقدر ایران‌ به خشم‌ بیایید خواهند دید‌ چه‌ خسارت‌ بزرگی‌ به آن‌ها وارد می‌شود‌.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، ظهر امروز 24 فروردین ماه در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به روز ارتش و روز نیروی زمینی اظهار کرد: ارتش‌ جایگاه‌ مقدسی‌ دارد و نیروهای‌ ارتش ما از یک انسجام قوی‌ برخوردار است و با تدابیر بسیج‌ و سپاه‌ و ارتش‌ در حال خدمت‌ هستند کمترین‌ ادعای‌ درونی ندارند و پشتیبان هم هستند و همه یک‌ فرمانده‌ مکتبی‌ و مدیر دارند.
وی افزود:‌ همه اینها زیر نظر این‌ فرماندهی‌ انجام‌ وظیفه‌ می‌کنند و ارتش ما از تجهیزات‌ دفاعی و جنگی‌ مطلوب و از تکنیک‌های مجهز و مدرن‌ برخوردار است و با این توانمندی‌ها است که ما محکم‌ در برابر دشمن ایستاده‌ایم‌ و دشمن قصد دارد این توان‌ ما را محدود کند‌.
خطیب جمعه شهرکرد بیان کرد: امیدواریم‌ آن‌هایی‌ که امید به بیرون‌ دارند‌ دچار اشتباه نشوند و اشتباهی‌ که در دانش‌ هسته‌ای‌ به وجود آمد دیگر به وجود نیاید.
حجت الاسلام نکونام خاطرنشان‌ کرد: صهیونیست‌‌ها قصد حمله‌ به سوریه را‌ داشت که بلافاصله‌ از بخش‌ کوچکی‌ از مقاومت جواب‌ شنیدند بنابراین‌ دشمن بداند‌ اگر حزب ‌الله و نیروهای مسلح و مقدر ایران‌ به خشم‌ بیایید خواهند دید‌ چه‌ خسارت‌ بزرگی‌ به آن‌ها وارد می‌شود‌.
وی با اشاره به شعار سال گفت: تلاش کنید این منفعت عمومی را جز‌ برنامه‌ فرد فردمان‌ قرار دهیم‌.
خطیب جمعه شهرکرد تصریح کرد: 40 مرحله‌ قرآن ‌ نزدیک بودن‌ خود به انسان را مشخص می‌کند‌ که اولین‌ آن در سوره بقره، سوره واقعه‌، سوره‌ ق‌ آیه‌ 16‌ که‌ می‌فرماید‌ ما از‌ رگ‌ گردن‌ به انسان‌ نزدیک‌تریم‌ و مرحله آخر سوره‌ انفال آیه‌ 24 است که‌ می‌فرماید‌ از خود‌ شما به‌ شما‌ نزدیک‌تر‌ هستیم‌.
حجت الاسلام نکونام خاطرنشان‌ کرد: عبادتی‌ که‌ خداوند‌ از ما‌ می‌خواهد این‌ نیست‌ که‌ در تجارت‌ و صنعت کار کنیم‌ اصل‌ این‌ است‌ که عبادت‌ کنیم‌ خدایمان‌ را‌ و این‌ عبادت‌ به معنی‌ راز و نیاز و نجوای‌ شبانه‌ و نماز و مقابل قبله‌ و کعبه‌ با‌ خدا‌ حرف‌ بزند‌.
وی گفت: حتما‌ عبادت‌ باید جز‌ اصول‌ اولیه‌ کارهایمان‌ باشد و بعد از آن خدمت‌ به خلق‌ و گره‌گشایی‌ هم داشته باشیم و در امور روز‌مره‌ ما‌ یک‌ جایگاه‌ اصیل‌ برای عبادت‌ قرار دهیم‌ تا انسان‌ به کمال برسد و در رسیدن‌ به مقصد عبادت و نماز به انسان‌ کمک می‌کند‌.
خطیب جمعه شهرکرد با اشاره به اینکه کلید‌ حل مشکلات‌ کشور تقوا است، تصریح‌ کرد: یعنی محرمات‌ را ترک‌ کردن‌ و مراقبت‌ جدی و دینی از خود عبادت است و سبب‌ ایجاد تقوا‌ می‌شود و حق مردم‌ پایمال‌ نمی‌شود و به‌ بیت‌المال‌ تجاوز‌ نمی‌شود‌ و این‌ها چون‌ کم‌ است مشکل‌ پیش‌ می‌آید‌ بنابراین‌ از قرآن ‌ فرهنگ‌ دینی‌ بیاموزیم‌.
حجت الاسلام نکونام با اشاره‌ به عید سعید‌ مبعث‌ ادامه‌ داد: مسئله‌ مبعث‌ یک‌ بحث‌ تاریخ‌ و چگونگی‌ مبعث‌ است و از‌ آن‌ مهم‌تر‌ اهداف‌ بعثت‌ است که اگر مورد توجه قرار نگیرد‌ بعثت‌ جایگاه‌ خود را در زندگی افراد پیدا نکرده‌ است‌، متاسفانه‌ برخی اوقات نوع‌ برخورد‌ انسان‌ها‌ با اهداف‌ بعثت‌ و انبیاء‌ مطلوب‌ نیست، هشدار پروردگار این است که از ولی‌فقیه و ائمه‌ اطاعت کنید‌.
وی افزود: امروز خیلی‌ها‌ در تلاشند‌ که راه‌ ما را منحرف کنند‌ اما‌ راه‌ روشن‌ ما راه نظام و راه‌ اسلام‌ است‌ که امام‌ خمینی‌(ره) در ادامه‌ راه‌ انبیا‌ به‌ ما نشان داد و راه‌ استقامت‌ و ایستادگی را باید ادامه‌ دهیم.
خطیب جمعه شهرکرد ادامه داد: احساس‌ فاصله‌ داشتن‌ از‌ خدا‌ را‌ دور‌ کنیم‌ و به‌ خدا‌ نزدیک‌ شویم‌ که این‌ لازمه‌ ایمان‌ است و همه باورها‌ را در وجودمان‌ باید تقویت‌ کنیم‌.
حجت الاسلام نکونام با اشاره به توصیه‌های قرآن‌ بیان‌ کرد: با توجه‌ به ماه‌ رجب‌ آغاز ماه‌ شعبان‌ از اواخر‌ هفته‌ و بعد از آن ماه‌ رمضان است‌ یکی از ضرورت‌ها‌ که‌ در این‌ ایام‌ توصیه‌ شده‌ مسئله‌ دعا و عبادت‌ پروردگار است‌، ما‌ گاهی‌ نسبت ‌ به عبادت‌ خدا کم‌ کار هستیم‌ و آن را در حاشیه‌ زندگیمان‌ قرار می‌دهیم‌ و عبادت‌ برای ما‌ یک اصل نیست در صورتی‌ که ما برای‌ عبادت پروردگار‌ به دنیا آمدیم.

captcha