پایان کار همراه با رضایت نمایندگان ایران در مسابقات قرآن کویت/ اختتامیه 30 فروردین
کد خبر: 3705478
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۴

پایان کار همراه با رضایت نمایندگان ایران در مسابقات قرآن کویت/ اختتامیه 30 فروردین

گروه مسابقات ــ با اجرای نماینده کشورمان در رشته حفظ کل قرآن کریم مسابقات بین‌المللی کشور کویت، کار نمایندگان کشورمان در این مسابقات پایان یافته و منتظر اعلام نتایج در اواخر هفته جاری مانده‌اند.

پایان کار نمایندگان ایران در مسابقات قرآن کویت / اختتامیه 30 فروردین / ابراز رضایت هر دو نماینده از اجراهای خود

به گزارش ایکنا، صبح امروز شنبه ۲۵ فروردین ماه، محمدجواد دلفانی، نماینده ایران در رشته حفظ کل قرآن کریم در مسابقات بین‌المللی قرآن کشور کویت با حضور در جایگاه به سوالات هیئت داوران پاسخ داد تا با اجرای خود کار نمایندگان کشورمان در این مسابقات به پایان برسد و در انتظار اعلام نتایج مسابقات که یک روز قبل از مراسم اختتامیه اعلام می‌شود، بمانند.

محمدجواد دلفانی، حافظ کل قرآن بعد از اجرای خود در این مسابقات در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، در مورد اجرای خود گفت: سه سوال پرسیده شد که هر کدام از آن‌ها دو صفحه بود و البته نسبتاً سخت بود.

وی افزود: این سوالات از سوره‌های مبارکه انعام، نحل و زخرف بود که از پاسخ دهی خودم به سوالات راضی هستم. بر اساس بازخوردی که از حاضران در سالن و برخی عوامل داخل سالن دریافت کردم، همه ابراز رضایت داشتند و پاسخ دهی به سوالات را مطلوب ارزیابی کردند.

دلفانی با تأکید بر اینکه خودم نیز از اجرای در این مرحله راضی بودم، بیان کرد: مسابقات کویت قابل پیش بینی نیست و تنها می‌توانم بگویم بر اساس بازخورد‌هایی که گرفته‌ام احتمال کسب رتبه وجود دارد.

این حافظ کل قرآن کریم در پایان با اشاره به اینکه هر دو نماینده ایران در این مسابقات به خوبی اجرای خود را پشت سر گذاشتند، گفت: تسلط من در لحظه اجرا خوب بود، اما مقداری اضطراب داشتم که تا حدودی طبیعی است.
یادآور می‌شود، مهدی غلام نژاد دیگر نماینده ایران در مسابقات کویت در رشته قرائت تحقیق نیز شب گذشته تلاوت خود را انجام داد. این مسابقات روز پنج شنبه ۳۰ فروردین ماه با برگزاری مراسم اختتامیه به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام

captcha