تعداد خادمان قرآن 97 هنوز مشخص نیست/ برگزاری مراسم در نمایشگاه قرآن
کد خبر: 3705612
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

تعداد خادمان قرآن 97 هنوز مشخص نیست/ برگزاری مراسم در نمایشگاه قرآن

معاون قرآن و عترت ارشاد با اشاره به اینکه تعداد خادمان قرآن سال 97 هنوز قطعی نشده است، گفت: مراسم تجلیل از خادمان قرآن در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ فارس نوشت: عبدالهادی فقهی‌زاده معاون قرآن و عترت ارشاد با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از خادمان قرآن کریم، اظهار داشت: این مراسم هر سال به همت معاونت قرآن و عترت ارشاد برگزار و در آن خادمان قرآن معرفی و تجلیل می‌شوند.

وی با بیان اینکه در مجمع خادمان قرآن هشت کمیته تخصصی وجود دارد، افزود: بر اساس آیین‌نامه تجلیل از خادمان قرآن هر سال حداکثر 14 نفر به عنوان خادم قرآن انتخاب می‌شوند که امسال هنوز تعداد خادمان قرآن قطعی نشده است.

فقهی‌زاده با اشاره به اینکه مراسم تجلیل از خادمان قرآن امسال در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: سال گذشته کمیته خادمان قرآن جلساتی برای بررسی کاندیدای خادمان قرآنی سال 97 برگزار کردند که به زودی تعداد نهایی خادمان قرآن انتخاب می‌شوند.

معاون قرآن و عترت ارشاد با بیان اینکه مراسم تجلیل از خادمان قرآن در بیست‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برپا می‌شود، گفت: امیدواریم خادمان قرآن سال 97 با حضور رئیس جمهور در نیمه ماه مبارک رمضان معرفی شده و مورد تجلیل قرار گیرند.

مراسم تجلیل از خادمان قرآن در سال‌های گذشته با فرازونشیب‌های بسیاری همراه بود به طوری که علاوه بر عدم حضور رئیس جمهور، این مراسم با تأخیرهای مختلفی در زمانی به غیر از ماه مبارک رمضان برگزار شد.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۲/۲۹ - ۰۱:۴۶
0
0
با سلام
متن پایین خبر را اصلاح نمایید.
سال گذشته با حضور رئیس جمهور این مراسم در همان ماه رمضان برگزار شد.
captcha