دشمنی جنایتکاران عالم با اسلام است
کد خبر: 3705700
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۷
رمضانی‌پور:

دشمنی جنایتکاران عالم با اسلام است

گروه سیاست و اقتصاد - امام جمعه رفسنجان گفت: دشمنی جنایتکاران عالم با اسلام است و آمریکا، صهیونیست‌ها، انگلیسی‌ها و برخی دول غربی دشمن اسلام هستند.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان دیروز یکشنبه، 26 فروردین در سی و یکمین یادواره شهدای هرمزآباد رفسنجان، با اشاره به به جنایت آمریکا، فرانسه و انگلیس در سوریه گفت: ترامپ در تبلیغات انتخاباتی خود سعودی‌ها را گاو شیرده تلقی کرده بود، آیا این جاهلیت مدرن نیست که رئیس‌جمهور آمریکا این توهین آشکار را کند، اما ولیعهد سعودی به آمریکا سفر کرده و بعد در فرانسه و در کشورهای غربی پول‌هایشان را در این کشورها بپاشند، این پول‌ها از جیب کیست و برای چه این کارها را انجم می‌دهند و متأسفانه ادعای مسلمانی هم دارند.
وی افزود: آل‌سعود می‌خواهد از طریق این دول غربی و جنایتکاران روزگار به حیات خبیث خود بیفزاید، در حالی که باید افتخار می‌کردند در سرزمینی زندگی می‌کنند که بعثت پیامبر اسلام(ص) در آن سرزمین اتفاق افتاده، مهد نزول قرآن و معجزات الهی و مرکز تشکیل حکومت اسلامی بود، نه افتخار به همکاری و همراهی با جنایتکاران عالم کند.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور با بیان اینکه دشمنی جنایتکاران عالم با اسلام است و آمریکا، صهیونیست‌ها، انگلیسی‌ها و برخی دول غربی دشمن اسلام هستند، بیان کرد: اگر امپراتوری بزرگ اسلام به وسیله امرا و نخبگان کشورها از ظرفیت و قدرت خود استفاده می‌کرد، دشمنان اسلام قدرت تعرض به خاک یمن و سوریه را نداشتند.
وی اظهارکرد: حمیت و تعصب عرب کجا رفته که اجازه می‌دهند موشک‌ها از آسمان آنها عبور کرده و به خاک کشور مسلمان عرب دیگر بخورد.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در عمر 40 ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی، غیر از فداکاری، استقامت، شجاعت و شهامت از ملت ایران دیده نشده و چه بسا در برخی مواقع آنچنان که باید از مسؤولان خدمت‌های بیشتر را مشاهده نکردند، اما اینها را به حساب اسلام نگذاشتند.
وی از حضور پرشور مردم در یادواره‌ها سخن به میان آورد و گفت: شاید بعضاً قرابت خویشاوندی با شهدا ندارند، اما قرابت دینی دارند و در این یادواره‌ها شرکت می‌کنند.
امام جمعه رفسنجان تأکید کرد: دشمنان از انتقام خون جمهوری اسلامی از کسانی که شهدای مدافع حرم را به شهادت رساندند، وحشت دارند و حتماً انتقام شهدای ما گرفته خواهد شد و به فرموده رهبر معظم انقلاب دوران «بزن دررو» به پایان رسیده است.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور با بیان اینکه رهبری، ولایت، نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیش از 200 هزار شهید گلگون‌کفن تکیه‌گاه مردم ایران است، اظهارکرد: تا زمانی که اینگونه ولایت، رهبری و نظام مقدسی را داریم و شهدا و اینگونه مجالس را داریم، کسی توان ضربه به نظام را نخواهد داشت و این کشور راه مقتدرانه خود را طی می‌کند.
انتهای پیام

captcha