لزوم ساخت سریالی از زندگانی شهید باکری
کد خبر: 3705753
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲
همرزم شهید مهدی باکری/

لزوم ساخت سریالی از زندگانی شهید باکری

گروه فرهنگی - همرزم شهید مهدی باکری بر لزوم ساخت سریالی از زندگانی این فرمانده بزرگ تاکید کرد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی سردار سید حجت کبیری همرزم شهید مهدی باکری صبح امروز در مراسم محفل خاطره و رونمایی از کتاب جامانده شامل خاطرات این سردار بزرگ که در سالن همایشهای استانداری آذربایجان غربی برگزار شد، بیان کرد : برخی مخالف ساخت سریال از زندگانی شهید مهدی باکری هستند و معتقدند نباید بر حالات شهادت ایشان پرداخته شود ولی باید مظلومیت و مصائبی که بر ایشان در لشکر عاشورا گذشت نمایش داده شود.
وی گفت : دو روز آخر زندگانی شهید مهدی باکری به قدری تامل برانگیز است که واقعا جای دارد به عنوان یک فیلم درام ساخته شود و آنگاه تاثیر آن را در همگان خواهیم دید.
وی ادامه داد : تاثیرات دو قسمت پایانی سریال پایتخت را همگی در جامعه مشاهده کردیم و اگر زندگانی این شهید و فرمانده بزرگ هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته شود چه تاثیر عمیقی بر جامعه خواهد گذاشت.
سردار کبیری خاطرنشان کرد : مصاحبه ها، برخوردها و رفتارهایی که در زمان فرماندهی ایشان گذشته است بسیار ارزشمند بوده و باید در قالب هنری مطرح شود.
وی افزود : برخی نهادها هزینه های زیادی در خصوص ساخت سریال شهید باکری انجام دادند ولی متاسفانه مبالغی را گرفتند و این کار را انجام دادند، ساخت سریال از زندگانی این شهید بزرگوار عاشقان هنر را می طلبد.
همرزم شهید مهدی باکری اظهار کرد : حالات، روحیات و اخلاقیات شهید مهدی باکری به قدری تاثیر گذار است که باید به عنوان درسی در مدارس و حتی دانشگاهها تدریس شده و مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha