آغاز ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3705798
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
آبرود خبر داد:

آغاز ثبت‌نام جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی - رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت‌نام بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در استان خبر داد.

علیرضا آبرود، رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور در بخش‌های شفاهی، کتبی، پژوهشی، ادبی، هنری و فناوری برگزار می‌شود.
وی بخش شفاهی این جشنواره را شامل رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء اول، حفظ 20 جزء اول، حفظ کل، دعا و مناجات خوانی و اذان و تواشیح (ویژه آقایان) دانست و اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در بخش پژوهشی می‌توانند در رشته‌های بررسی و نقد کتاب، مقاله‌نویسی و تلخیص کتاب با یکدیگر به رقابت بپردازند.
رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه علاقه‌مندان به شرکت در بخش کتبی جشنواره می‌توانند در رشته‌های آشنایی با احادیث اهل‌بیت (ع)، آشنایی با سیره معصومین (ع)، مفاهیم صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن کریم، آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن کریم و احکام شرکت کنند افزود: در بخش فناوری جشنواره نیز رشته‌های تولید نرم‌افزار و کانال شبکه‌های مجازی، تولید اپلیکشن و ربات پیش‌بینی‌شده است.
آبرود خاطرنشان کرد: در بخش هنری در رشته‌های خوشنویسی، نقاشی، عکس، تذهیب، معرق و منبت، فیلم کوتاه و طراحی پوستر و در بخش ادبی رشته‌های شعر، داستان، نمایشنامه‌نویسی و فیلم‌نامه‌نویسی پیش‌بینی‌شده است.
وی تصریح کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به تارنمای اینترنتی بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان پیام نور سراسر کشور به آدرس quran.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

captcha