برگزاری اولین جشنواره سراسری سرود «ترنم الهی» در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3705803
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰
حجت الاسلام کریمی خبر داد:

برگزاری اولین جشنواره سراسری سرود «ترنم الهی» در چهارمحال و بختیاری

گروه فرهنگی - مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری از برگزاری اولین جشنواره سراسری سرود «ترنم الهی» در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد کریمی، مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر گفت: اولین جشنواره سراسری سرود با عنوان «ترنم الهی» به میزبانی ستاد اقامه نماز استان سمنان برگزار می‌شود.
وی، نمایان ساختن تأثیرات نماز و نقش آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی، به زبان هنر جمعی، ترسیم فضای کاری هنری در عرصه نماز و حمایت از ایده‌ها و استعدادهای خلاق و تأثیرگذار در حوزه هنر اسلامی را ازجمله اهداف برگزاری این جشنواره برشمرد و اظهار کرد: ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به رشته سرود و تلاش برای ایجاد جریان منجر به تولید آثار فاخر نمازی با استفاده از ابزار جشنواره در سطح استانی و ملی را از دیگر اهداف این جشنواره سراسری سرود است.
مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری افزود: شناسایی گروه‌ها و هنرمندان شایسته به‌منظور ساماندهی، هدایت و به‌کارگیری آنان در همایش و اجلاسیه ها مربوط به نماز و…، حضور پرنشاط‌تر جوانان و نوجوانان در فعالیت‌های گروهی مانند رشته هنری سرود و هنرهای آوایی، ایجاد رقابت سالم به‌منظور کشف و شناسایی استعدادهای برتر سرود فعال در کشور و انتقال مفاهیم اسلامی و دینی به نسل نوجوان با استفاده از ابزار هنر و سرود را از شاخص‌ترین اهداف برگزاری اولین جشنواره سراسری سرود با عنوان «ترنم الهی» است.
حجت‌الاسلام کریمی بابیان اینکه نماز، جایگاه، اهمیت و تأثیرات آن در کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگ انتظار و مهدویت از محورهای اولین جشنواره سراسری سرود با عنوان «ترنم الهی» است تصریح کرد: مهلت ثبت‌نام در اولین جشنواره سراسری سرود با عنوان «ترنم الهی» حداکثر تا تاریخ ۳۰ فروردین‌ماه جاری است.
وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای ثبت‌نام باید به آدرس اینترنتی www.semnan.namaz.ir مراجعه کنند.

captcha