تمدید مهلت ثبت نام بخش معارفی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم
کد خبر: 3705954
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۹
رئیس امور قرآنی اوقاف خراسان‌جنوبی خبر داد:

تمدید مهلت ثبت نام بخش معارفی چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی از تمدید مهلت ثبت نام بخش معارفی در چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه بزرگسالان تا ۱۰ اردیبهشت ماه امسال خبر داد.

حجت الاسلام مهدی عباسی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم ویژه بزرگسالان در سال جاری در رشته‌های معارفی شامل تفسیر و معارف قرآن کریم، حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم و حفظ و معارف نهج البلاغه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه آزمون رشته‌های معارفی، 10 خردادماه امسال، در مرحله شهرستانی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود، افزود: در بخش معارفی رشته تفسیر و معارف قرآن نیز ویژه برادران و خواهران اهل سنت، منبع مطالعاتی مستقلی در نظر گرفته شده است که علاقمندان اهل سنت می‌توانند در این رشته شرکت کنند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه این مسابقات در محل سکونت هر شرکت کننده در هر شهرستان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: علاقه مندان می‌توانند برای ثبت نام در این دوره از مسابقات به سایت رسمی مسابقات قرآن به آدرس quraniran.ir و یا به ادارات اوقاف و امور خیریه شهرستان‌ها مراجعه کنند.
انتهای پیام

 

captcha