ضرورت توسعه مدارس علوم و معارف اسلامی
کد خبر: 3706023
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
بطحایی تأکید کرد:

ضرورت توسعه مدارس علوم و معارف اسلامی

گروه جامعه ــ وزیر آموزش و پرورش ضمن تأکید بر اینکه باید گام‌های جدی‌تر برای توسعه مدارس علوم و معارف اسلامی برداریم، گفت: خروجی این مدارس دارای مراتبی از حیات طیبه است که مبتنی و مورد تأکید سند تحول است.

ضرورت توسعه مدارس علوم و معارف اسلامی

به گزارش خبرنگار ایکنا، جعفرآبادی، مسئول رشته علوم و معارف اسلامی در شورای عالی آموزش و پرورش، در همایش به سوی تعالی که صبح امروز، 27 فروردین‌ماه، در کانون فرهنگی تربیتی مفتح برگزار شد، پیام ارسالی سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش را به این همایش قرائت کرد که متن آن به شرح زیر است:

سند تحول آموزش و پرورش سند فرا دستی و مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی از بنیادی‌ترین اسناد جمهوری اسلامی است. اقدام مؤثر پیرامون سند منوط به جریان سازی اجرای آن توسط دست اندرکاران از جمله دلسوزان و علاقه‌مندان آموزش و پرورش نسل آینده کشور است.

گرچه تعداد دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی اندک است. اما با مجاهدت افراد صالح تأسیس شده‌اند و عهده‌دار تعلیم و تربیت تراز جمهوری اسلامی هستند و خروجی آن دارای مراتبی از حیات طیبه هستند که مبتنی و مورد تأکید سند تحول است.

انتظار دارم آموزش و پرورش و سایر نهادهای مربوط با همراهی گام‌های جدی‌تر برای توسعه این مدارس بردارند. این همایش گامی ارزشمند برای ترویج و جذب دانش آموزان برای رشد و بالندگی آنان است.

از دست اندرکاران همایش تشکر می‌نمایم و برای دانش آموزان این مدارس آرزوی توفیق دارم.

captcha