جهاد دانشگاهی کانون تجمیع صاحبان اندیشه باشد
کد خبر: 3706117
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶

جهاد دانشگاهی کانون تجمیع صاحبان اندیشه باشد

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت سیستان‌وبلوچستان گفت: جهاد دانشگاهی باید کانون تجمیع اهل علم و صاحبان اندیشه باشد، نیروهای انقلابی و آگاه را به‌کار گیرد و در پروژه‌های خود، از این ظرفیت‌ها استفاده کند تا انتظارات و خواسته‌های مقام معظم رهبری محقق شود.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، امام جمعه زاهدان و نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت استان، ظهر امروز، 27 فروردین در نشستی با حضور جمعی از اعضای جهاد دانشگاهی استان، گفت: اهل علم و صاحبان اندیشه یک گنجینه بزرگ هستند که باید قدردان آنان بود و برای رفع مشکلات از این ظرفیت بزرگ استفاده کرد.
وی افزود: در گذشته، رژیم پهلوی ارتباطی با صاحبان فکر نداشت، چون به نوعی یک حکومت مستعمره بود و کارهایش تقلیدی و تلقینی بود، اما امروز به برکت انقلاب اسلامی، حکومتی مستقل داریم و خودمان تصمیم‌گیرنده هستیم.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: ما باید شبکه ارتباطی خود را با علما و دانشمندان گسترش دهیم، از نیروی فکر آنان استفاده کنیم و تنها در این صورت است که می‌توان به نقطه مطلوب رسید.
وی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی یک نهاد انقلابی است که در زمان جنگ، جبهه را پشتیبانی می‌کرد، اما امروز، زمان علم و فناوری است و طبق فرمایش رهبر انقلاب، باید کشور را به بالاترین درجات علمی دنیا برسانیم.
آیت‌الله سلیمانی افزود: جهاد دانشگاهی باید کانون تجمیع اهل علم و صاحبان اندیشه باشد، نیروهای انقلابی و آگاه را به‌کار گیرد و در پروژه‌های خود، از این ظرفیت‌ها استفاده کند تا انتظارات و خواسته‌های مقام معظم رهبری محقق شود.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: جهاد دانشگاهی باید با کمک نیروهای علمی و انقلابی خود، جلوی هدررفت سرمایه‌های جامعه را بگیرد و این سرمایه‌ها را احیا کند.

جهاد دانشگاهی کانون تجمیع صاحبان اندیشه باشد

انتهای پیام

captcha