جزئیات بیشتری از جشنواره بین‌المللی شعر قرآنی
کد خبر: 3706120
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد:

جزئیات بیشتری از جشنواره بین‌المللی شعر قرآنی

گروه ادب ــ رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ضمن بیان برخی جزئیات جشنواره بین‌المللی شعر قرآنی که در حاشیه مسابقات بین‌المللی قرآن برگزار می‌شود، گفت: این جشنواره با حضور شاعرانی از کشورهای حوزه زبانی عربی، اردو، لاتین و فارسی برگزار می‌شود.

جزئیات بیشتری از جشنواره بین‌المللی شعر قرآنی / ابهام حضور سران قوا در مراسم افتتاحیه

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در مورد برگزاری جشنواره شعر قرآنی در حاشیه این مسابقات، گفت: سال گذشته مقام معظم رهبری داشتند که ادبا، شاعران و هنرمندان بایستی آنقدر آموزه‌های قرآنی را تکرار کنند تا تبدیل به واضحات شوند، این یک کار شدنی است.
وی افزود: بر همین اساس نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه اعتقاد داشتند در این زمینه باید یک گامی برداریم. بنابر این با همفکری اهالی ادب و کارشناسان این حوزه جشنواره‌ای در حاشیه مسابقات بین‌المللی طلاب در شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف تصریح کرد: این جشنواره با عنوان «قرآن کریم در آیینه شعر ملل مسلمان» در شهر قم با حضور تعدادی از ادبا و شاعران مطرح در حوزه‌های زبان عربی، فارسی، اردو و لاتین دعوت شده‌اند که جزئیات این جشنواره در نشست خبری ویژه‌ای اعلام خواهد شد.
انتهای پیام

captcha