زمان برگزاری مجمع عمومی اتحادیه مدغم استان تهران مشخص شد
کد خبر: 3706183
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶

زمان برگزاری مجمع عمومی اتحادیه مدغم استان تهران مشخص شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مجمع عمومی اتحادیه مدغم استان تهران 31 فروردین‌ماه در سالن همایش تبلیغات اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور «اتقان»، مجمع عمومی اتحادیه مدغم استان تهران، روز جمعه، 31 فروردین‌ماه از ساعت 9 صبح در سالن همایش تبلیغات اسلامی استان تهران واقع در خیابان بهارستان، روبروی بیمارستان طرفه برگزار می‌شود.

این جلسه با حضور 500 مؤسسه قرآنی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان تبلیغات اسلامی و نیز نمایندگانی از اداره‌کل ارشاد اسلامی، اداره تبلیغات اسلامی، اتحادیه تشکل‌های قرآنی و اتحادیه مؤسسات مردم نهاد قرآنی برگزار می‌شود.

در این جلسه، علاوه بر بررسی، پیشنهادات و تصویب اساس‌نامه اتحادیه مدغم استان، رأی‌گیری در خصوص انتخاب اعضای هیئت مدیره و هیئت بازرسان اتحادیه مدغم استان‌(که در مجمع قبل حد نصاب لازم از کل آراء اخذ شده را کسب نکردند) صورت می‌گیرد، بنابراین از مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت این استان جهت حضور در این همایش دعوت می‌شود.

31 فروردین؛ مجمع عمومی اتحادیه مدغم استان تهران برگزار می‌شود

مؤسسات قرآنی برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه تشکیل مجمع عمومی، می‌توانند به نشانی www.qoodoos.ir و یا www.etghan.ir مراجعه و نسبت به ملاحظه شیوه‌نامه و اساس‌نامه تشکیل مجمع متشرک اتحادیه استان اقدام کنند.

‌مدیران مؤسسات برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه استان تهران الزاماً مهر مؤسسه خود را همراه داشته باشند، همچنین در صورتی که مدیر مؤسسه امکان حضور در مجمع ندارد، حتماً یک نفر نماینده با معرفی‌نامه رسمی ممهور به مهر مؤسسه به همراه کارت شناسایی و مهر مؤسسه به مجمع اعزام کنند.

یادآورمی‌شود، مجمع عمومی اتحادیه‌های مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان تهران از سوی دبیرخانه هیئت رسیدگی به امور مؤسسات قرآنی، در تاریخ جمعه ۲۸ مهرماه با حضور مدیران مؤسسات و تشکل‌های قرآنی ـ مردمی این استان در مجتمع آموزشی ۱۳ آبان‌(لانه جاسوسی سابق) برگزار شد؛ اما باتوجه به بررسی شکایات و اعتراضات بخشی از مؤسسات نسبت به بروز برخی تخلفات در روند مجمع عمومی اتحادیه مدغم استان تهران از جمله موضوع وکالت مؤسسات حاضر در مجمع از سایر مؤسسات، به حد نصاب نرسیدن آراء برخی کاندیدای هیئت مدیره و بازرسی و ... در نهایت مقرر شد، نسبت به تکمیل انتخابات هیئت مدیره و انتخابات مجدد جهت انتخاب افرادی که آراء آن‌ها به حد نصاب نرسیده است، اقدام می‌شود.

انتهای پیام

captcha