کلنگ‌زنی احداث دو باب مسجد در شهرستان داراب
کد خبر: 3706216
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۰

کلنگ‌زنی احداث دو باب مسجد در شهرستان داراب

گروه اجتماعی ـ کلنگ احداث دو باب مسجد در دو بخش شهر دبیران منطقه زرین دشت داراب و روستای نید شهر این شهرستان به ارزش 7 میلیارد ریال به زمین زده شد.

به گزارش ایكنا از فارس، یدالله بهمنی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان داراب امروز، 27 فروردین‌ماه گفت: کلنگ احداث مسجد نبی اکرم(ص) در شهر دبیران از توابع شهرستان زرین دشت داراب با مساحت 400 متر مربع با حضور مسئولان اوقاف و امور خیریه شهرستان، خیرین و عموم مردم بر زمین زده شد.
وی با بیان اینکه کلنگ احداث این دو باب مسجد در روز مبعث حضرت محمد(ص) بر زمین زده شد، افزود: مسجد نبی اکرم(ص) به‌همت یکی از شیعیان کشور کویت بنام مرحوم ابراهیم الشطی و مرحومه مریم الشطی با هزینه کرد بالغ بر 4 میلیارد ریال در شهر دبیران احداث می‌شود.
بهمنی در ادامه با تصریح اینکه در این روز فرخنده و مبارک نیز یک مسجد دیگر در روستای نیدشهر این شهرستان کلنگ‌زنی شد، افزود: مسجد امام حسن مجتبی(ع) نیز با زیربنا 300 متر مربع به همت یکی از شیعیان کویت بنام مرحوم حسین احمد فلاح با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد ریال در این روستا احداث می‌شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه داراب اضافه کرد: پیش‌بینی شده است این دو باب مسجد در طی مدت 10 ماه احداث و به بهره‌برداری می‌رسد که از محل اعتبارات اداره‌کل اوقاف و امور خیریه تجهیزات این مساجد تأمین خواهد شد.
انتهای پیام

captcha