مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرضا برگزار می‌شود
کد خبر: 3706233
تاریخ انتشار : ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱

مرحله شهرستانی مسابقات سراسری قرآن کریم در شهرضا برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی - سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا گفت: روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه مرحله شهرستانی دوره چهل و یکم مسابقات سراسری قرآن کریم در جوار حرم مطهر امامزاده شاهرضا(ع) شهرضا برگزار می شود.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، فرهاد عرب اظهار کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده و هماهنگی‌های به عمل آمده مرحله شهرستانی دوره چهل و یکم مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان شهرضا در روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه در جوار حرم مطهر امامزاده شاهرضا(ع) شهرضا برگزار می‌شود.
وی افزود: این دوره از مسابقات در رشته‌های ترتیل، تحقیق، دعاخوانی، اذان، همسرایی، همخوانی، حفظ 5 جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، رشته معارف، تفسیر قرآن کریم، حفظ موضوعی و حفظ معارف و احادیث قرآن کریم برگزار می‌شود.
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا ادامه داد: علاقمندان برای شرکت و ثبت نام در این دوره از مسابقات می‌توانند تا 31 فروردین ماه با اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا تماس حاصل نمایند و یا به سایت این دوره از مسابقات به نشانی WWW.QuranIran.ir مراجعه نمایند.
انتهای پیام

captcha