دیدار اعضای ستاد نماز جمعه هشتگرد با آیات عظام در قم
کد خبر: 3706247
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

دیدار اعضای ستاد نماز جمعه هشتگرد با آیات عظام در قم

کانون خبرنگاران نبأ ــ مسئول و اعضای ستاد نماز جمعه هشتگرد در جریان دیدار خود با تنی چند از آیات عظام در قم مقدس، خلاصه‌ای از فعالیت‌ها و عملکرد این ستاد را به سمع و نظر علما رساندند.

دیدار اعضای ستاد نماز جمعه هشتگرد با آیات عظام قم

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در این دیدارها که شنبه، 25 فروردین به صورت جداگانه و در دفاتر حضرت آیت‌الله نجم‌الدین مروجی طبسی و حضرت آیت‌الله محسن فقیهی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم صورت گرفت، مریدی، مسئول ستاد نماز جمعه هشتگرد خلاصه‌ای از فعالیت‌ها و عملکرد این ستاد را به عنوان ستاد نمونه استان البرز به سمع و نظر علما رساند.
آیت‌الله طبسی با تجلیل از فعالیت‌های مفید و مؤثر ستاد نماز جمعه هشتگرد که به‌عنوان یک ستاد نمونه و جوان انجام شده است، از حجت‌الاسلام والمسلمین ناطقی، امام جمعه هشتگرد به دلیل توجه ویژه به جوانان و نوجوانان تشکر کرد و افزود: طبق سفارش ائمه معصومین(ع) ما باید قبل از اینکه دشمنان ذهن جوانان و نوجوانان را مسموم کنند آنان را با فرهنگ ناب محمدی آشنا و مأنوس کنیم و خوشحالم از اینکه در این جمع باشکوه نیز حضور جوانان و نوجوانان، این قشر فعال و با نشاط جامعه پر رنگ است.
آیت‌الله فقیهی نیز در این جلسه دیدار، به جایگاه والای زنان در اسلام و جامعه اسلامی اشاره کرد و گفت: زنانی که به‌خوبی به وظایف خود عمل کنند، مانند مجاهدینی هستند که در میدان نبرد با دشمنان می‌جنگند. وی از امام جمعه هشتگرد، فرمانده قرارگاه فرهنگی نماز جمعه این شهرستان بابت اقدامات مهم فرهنگی تشکر کرد و افزود: موفقیت ستاد نماز جمعه هشتگرد مرهون وجود امام جمعه‌ای بصیر، آگاه و پرتلاش است.
در پایان این دیدارها مریدی چند جلد از تألیفات ناطقی را به آیت‌الله فقیهی و آیت‌الله طبسی اهداء کرد.
نماز جماعت ظهرین نیز به امامت آیت‌الله مروجی طبسی(دامت توفیقاته) اقامه شد.

محمدعلی نادعلی

انتهای پیام

captcha