دشمن با گسترش آسیب‌های اجتماعی در صدد نفوذ بیشتر است
کد خبر: 3706249
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۳

دشمن با گسترش آسیب‌های اجتماعی در صدد نفوذ بیشتر است

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، با اشاره به اینکه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باید از اقدامات اولویت دار اتحادیه‌های انجمن اسلامی باشد یادآور شد: دشمن با گسترش آسیب‌های اجتماعی در صدد نفوذ بیشتر است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام حسین روحانی نژاد، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، عصر روز گذشته در در پنجمین نشست روسای اتحادیه انجمن های اسلامی کشور در تبریز با اشاره به اینکه مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باید از اقدامات اولویت دار اتحادیه‌های انجمن اسلامی باشد یادآور شد: دشمن با گسترش آسیب‌های اجتماعی در صدد نفوذ بیشتر است.

وی، اتحاد، انسجام، بصیر بودن، نترس بودن و توانمندی را از ویژگی‌های اعضای انجمن‌های اسلامی خواند و تصریح کرد: اگر نتوانیم با گذرعمرانقلاب ارزشها والای آن را به روز کنیم ممکن است ارزش‌های انقلاب استحاله شود.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی افزود: انجمن‌های اسلامی باید شبکه مردمی مردم را بسیج کنند و در راستای افزایش تولید و کیفیت تاثیر داشته باشند و از طرفی هم مردم را برای خرید کالای داخلی مشتاق تر کنند.

حجت‌الاسلام روحانی نژاد در ادامه تقویت پیام رسان‌های داخلی را از جمله مهم ترین سیاست‌ها و برنامه های اتحادیه انجمن‌های اسلامی کشور عنوان کرد و گفت: همه ما باید به نوعی از شبکه‌های پیام رسان داخلی حمایت کنیم.

وی افزود: شبکه پیام رسان خارجی تلگرام که بر اساس آمار و اطلاعات ارائه شده ۴۵ میلیون نفر کاربر ایرانی دارد امنیت و اقتصاد کشور را هدف قرار داده است و اطلاعات داخلی کشورمان را در اختیار سرویس های اطلاعاتی که با نظام جمهوری اسلامی در تعارض هستند قرار می‌دهند.

معاون فرهنگی و تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص حفظ اطلاعات شخصی کاربران در شبکه های داخلی گفت: در این راستا مقام معظم رهبری دسترسی به اطلاعات شخصی افراد را حرام شرعی اعلام کرده اند.

captcha