برپایی جشن نیمه شعبان در 8 مسجد شاخص بجنورد
کد خبر: 3706366
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

برپایی جشن نیمه شعبان در 8 مسجد شاخص بجنورد

گروه فرهنگی-بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) خراسان‌شمالی گفت: جشن نیمه شعبان در هشت مسجد شاخص مرکز استان برگزار خواهدشد.

 

شیرالله عصمتی، مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان ، در گفت و گو با ایکنا ازخراسان‌شمالی اظهارکرد: جشن و احیای نیمه شعبان در هشت مسجد و امامزاده سید عباس (ع) در بجنورد برپا خواهد شد.

وی با اشاره به برپایی دو مراسم محورى با مشارکت دستگاه‌‎های اجرایی و مردم، گفت: مراسمی در سالن شهروند سه شنبه11 اردیبهشت ماه سال جاری همزمان با نماز مغرب و عشاء برپا خواهد شد.

عصمتی با اشاره به اینکه سخنرانی و اجرای برنامه‌های متنوع شاد با محتوای مهدوی در دستور کار قرار دارد، افزود:با توجه به تقارن هفته معلم و دهه مهدویت زنگ سپاس مهدویت با مشارکت آموزش و پرورش به صورت سراسری در مدارس استان نواخته می شود.

وی یادآورشد: مجموعه دانشگاهای استان نیز به صورت واحد در سالن آمفی تئاتر خود برنامه احیای نیمه شعبان همراه با جشن را در دستور کار دارند.

عصمتی با اشاره به برپایی تجمع بزرگ منتظران 12 اردیبهشت ماه سال جاری ، ادامه داد: این تجمع با حضور عموم مردم در روز نیمه شعبان از مسجد حجت ابن الحسن همراه با دعا و استغاثه و مولودى خوانی آغاز و در امامزاده سید عباس(ع) به پایان می‌رسد.

وی یالدآورشد: مسابقه کشوری (عکس انتظار) با موضوع نیمه شعبان ، مسابقه رمز بهار ، مسابقه نقاشی خیابانی ویژه کودکان و نوجوانان با موضوع (امید و انتظار) و مسابقه بزرگ پیامکی گل نرگس (ویژه دبستانی ها) در ایام دهه شعبانیه انجام می‌گیرد.

انتهای پیام.

captcha