بازدید ۳ میلیون ۷۹۲ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری لرستان
کد خبر: 3706406
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
قاسمی خبرداد:

بازدید ۳ میلیون ۷۹۲ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری لرستان

گروه فرهنگی ـ مدیرکل میراث فرهنگی لرستان از رشد ۳۶ درصدی مسافران نوروزی در استان خبر داد و افزود: در نوروز امسال ۳ میلیون ۷۹۲ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری لرستان بازدید کردند.

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدامین قاسمی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان، امروز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین در کارگروه گردشگری لرستان که در استانداری برگزار شد، اظهارکرد: در بحث اجرایی به واقع می‌توان گفت نزدیک به ۱۰۰ درصد رشد گردشگر در لرستان داشتیم اما در سال‌های گذشته بدلیل ارائه آمارهای مازاد، به رقم رشد ۳۶ درصدی مسافران نوروزی را داشتیم.
وی به تعامل و همکاری خوب تمام دستگاهای عضو ستاد نوروزی لرستان اشاره و تصریح کرد: خادمین ستاد در واقع نوروربانان بی‌نوروز بودند که به موجب رشد ۳۶ درصدی آمار بازدیدکنندگان مسافران نوروزی از لرستان شدند.
قاسمی با بیان این‌که نوروز ۹۷ به‌لحاظ کیفیت ارائه خدمات بهتر از سال‌های گذشته بود، افزود: همراهی و تلاش سازمان‌های مردم‌نهاد، اصحاب رسانه و گروه‌های هنری و فرهنگی، اخلاق نیک مردم لرستان و زیربنای صفات مهمان‌نوازی لرستان در افزایش آمار مسافران نوروزی تاثیر داشت.
مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری به برگزاری ۱۰۰ جلسه درون دستگاهی برای نوروز امسال و ارائه خدمات توسط ۴ هزار نفر روز به مسافران نوروزی اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش جهت ثبات قیمت‌ها، راه‌اندازی اورژانس، فعالیت کشیک‌های نوروزی، استفاده از دو بالگرد، طراحی بروشورهای آموزشی، ارائه خدمات اطلاع‌رسانی توسط هزار و ۳۰۰ نفر به مسافران نوروزی طی ایام نوروز انجام شده است.
وی افزود: توزیع یک میلیون بروشور، راه‌اندازی وای‌فای رایگان و ایجاد تورهای لرستان‌گردی نیز از اهم فعالیت‌های ستاد نوروزی لرستان بوده است.

انتهای پیام

captcha