کمک 26 میلیارد ریالی حامیان به ایتام شهرستان بجنورد
کد خبر: 3706416
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۹

کمک 26 میلیارد ریالی حامیان به ایتام شهرستان بجنورد

گروه اجتماعی-رئیس کمیته امداد منطقه یک بجنورد گفت: طی سال گذشته حامیان 26 میلیارد و 300 میلیون ریال به ایتام تحت حمایت این نهاد کمک کردند.

 

به گزارش ایکنا ازخراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، رضا حسین پور، رئیس کمیته امداد منطقه یک بجنورد با بیان اینکه این نهاد طی سال گذشته 26 میلیارد و 300 میلیون ریال به ایتام این نهاد کمک کردند، اظهارکرد: هم‌اکنون پنج هزار و ۷۲۹ حامی از یک هزار و ۲۷۹ فرزند یتیم و غیر یتیم در طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت می‌کنند.

حسین پور با بیان اینکه سال 95 خیران 16میلیارد و 400 میلیون ریال در طرح اکرام ایتام کمک کردند، افزود: این کمک‌ها در سال گذشته ۶۱ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به مشارکت فعال مردم این شهرستان در طرح صدقات، ادامه داد: طی سال گذشته مردم سخاوتمند منطقه یک بجنورد 9 میلیارد و 410 میلیون ریال در قالب صدقات به نیازمندان کمک کردند.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بجنورد تأکید کرد: کمک‌های جمع‌آوری‌شده از محل صندوق صدقات در قالب کمک‌هزینه ازدواج، تهیه جهیزیه، تعمیر و احداث و خرید منازل مسکونی برای مددجویان هزینه شده است.

حسین پور تعداد صندوق‌های صدقات را ۲۰ هزار و ۲۰۰ عدد عنوان کرد، افزود: این نهاد برای کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت جمع‌آوری کمک‌های مردمی و همچنین ضرورت بهره‌گیری از فناوری‌های جدید، سامانه آنی نیکوکاری را به‌صورت گسترده راه‌اندازی کرده است.

وی با اشاره به سامانه آنی پرداخت نیکوکاری با شماره‌گیری # ۰۵۸ *۸۸۷۷* از طریق تلفن همراه، گفت: مشترکان اپراتور همراه اول و ایرانسل می‌توانند با ارسال عدد یک به شماره ۸۸۷۷ و انتخاب یکی از سه گزینه ۱۰۰ تومان، ۳۰۰ تومان و ۵۰۰ تومان کمک‌های خود را به یکی از زمینه‌های ایتام و محسنین، تأمین جهیزیه، بهداشت و درمان، مسکن، فرهنگی و آموزشی و اشتغال نیازمندان اختصاص دهند.

انتهای پیام.

captcha