آغاز ثبت نام کانون‌های مساجد همدان در پورتال جامع بچه‌های مسجد
کد خبر: 3706434
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸

آغاز ثبت نام کانون‌های مساجد همدان در پورتال جامع بچه‌های مسجد

گروه فرهنگی- مدیر دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان عنوان کرد: ثبت نام کانون‌های مساجد همدان در سامانه پورتال جامع بچه های مسجد آغاز شده است.

هادی فیض منش، مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان، در گفت و گو با ایکنا از همدان اظهار کرد: باید باور داشته باشیم که پورتال جامع کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، مهم‌ترین راهکار پیشرفت کمی و کیفی کانون‌ها است.
وی با بیان اینکه ثبت نام کانون های مساجد همدان در سامانه پورتال جامع بچه‌های مسجد آغاز شده است افزود: در راستای ثبت و ساماندهی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در سال 97 این پورتال توسط ستاد عالی کشور راه اندازی شد.
فیض منش با اشاره به اینکه این پورتال در راستای ساماندهی و تکمیل اطلاعات کانون‌ها راه اندازی شده است عنوان کرد: بر همین اساس مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند با مراجعه به سایت، ضمن ثبت کانون در این پورتال، اطلاعات آن را تکمیل نموده و از اخبار تمامی کانون‌ها آگاه شوند.

حمایت از کانو‌‌ن‌های مساجد منوط به ثبت رسمی در پورتال سجا
وی در ادامه با بیان اینکه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید سریع تر اطلاعات کانون خود را در پورتال جامع کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ثبت کنند، گفت: حمایت ما از کانو‌‌ن‌ها منوط به ثبت رسمی در این پورتال است.
مدیر دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد همدان گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام‌ شده با ثبت دست‌کم ۲۰ نفر در مساجد شهری و دست‌کم ۱۰ نفر در مساجد روستایی، یک کانون فرهنگی هنری مسجد رسمیت می‌یابد.
فیض منش ادامه داد: به قید قرعه به 4 نفر از مدیران کانون‌هایی که در مدت زمان تعیین شده در پورتال جامع بچه‌های مسجد ثبت نام کنند هدیه سفر مشهد مقدس تعلق می‌گیرد.
وی گفت: این پورتال که با نام «سجا»در اختیار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قرار گرفته است یکی از مهمترین طرح‌های ستادعالی مساجد در سال 97 است که 24 هزار کانون در سطح کشور را تحت پوشش قرار خواهد داد و محلی برای پیوند کانون‌های فرهنگی هنری خواهد بود.
انتهای پیام

captcha