نمازخانه‌های بین‌راهی لرستان نیازمند ساماندهی هستند
کد خبر: 3706472
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
ابراهیمی:

نمازخانه‌های بین‌راهی لرستان نیازمند ساماندهی هستند

گروه فرهنگی ـ مشاور گردشگری استاندار لرستان با بیان این‌که برخی از نمازخانه‌های وضعیت مطلوبیت ندارند، گفت: نمازخانه‌های بین‌راهی لرستان نیازمند ساماندهی و نظارت مستمر هستند.

به گزارش ایکنا از لرستان، سیروس ابراهیمی، مشاور گردشگری استاندار لرستان در کارگروه گردشگری لرستان که امروز سه‌شنبه، ۲۸ فروردین در استانداری استان برگزار شد، اظهارکرد: عملکرد مناسب و مطلوب دستگاه‌های دولتی لرستان و غیردولتی در پذیرایی از مسافران نوروزی نشان از حرکت دست جمعی و خردمندانه بود.
وی افزود: امسال تمام دستگاه‌های عضو ستاد تسهیلات نوروزی لرستان در یک ارتباط معنی‌دار بودند و کارها به صورت منسجم انجام شد، کمااینکه امسال اتحاد دستگاه‌ها در پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی شایسته بود.
ابراهیمی، نقش استاندار لرستان در ارائه خدمات به مسافران نوروزی را نقشی بی‌بدیل دانست و گفت: ایشان از مدیران می‌خواستند کار تا پایان تعطیلات به‌طور کامل انجام شود.
مشاور گردشگری استاندار لرستان تصریح کرد: حضور و فعالیت نیروی انتظامی، هلال‌احمر، اورژانس و راه‌داری در حد کاری بی‌نظیر بود این در حالی‌است که حضور تمام شهرداران در طول تعطیلات موجب افزایش رضایت مسافران شد، کمااینکه بخشی از گردشگری استان بر دوش شهرداری خرم‌آباد بود.
وی به ایجاد نمایشگاه‌های سوغاتی، بازارچه‌های محلی و محل‌های فروش محصولات محلی در تمام شهرستان‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: در نظرسنجی‌ها برخی از میهمانان به نامناسب بودن کف‌پوش برخی نمازخانه‌ها و وضوخانه‌ها اشاره کرده‌اند لذا ضرورت دارد که وضعیت نمازخانه‌های بین‌راهی ساماندهی شده و نظارت مستمر بر آنان صورت گیرد.

ضعف مدیریت آبشارهای نوژیان، بیشه و گریت

ابراهیمی به ضعف مدیریت در آبشارهای نوژیان گریت و بیشه اشاره و با تاکید بر نبود حداقل امکانات برای مسافران در این آبشارها، ادامه داد: در آبشار نوژیان باید سرمایه‌گذاری صورت گیرد.
مشاور گردشگری استاندار لرستان با تاکید بر تشکیل جلسات تخصصی ترافیک خصوصا در شهر خرم‌آباد، ادامه داد: مسافران از یک‌طرفه بودن خیابان‌های خرم‌آباد گلایه داشتند، این در حالی است که بازار خرم‌آباد تا هفتم نوروز تعطیل بود.
وی به نامناسب بودن راه دسترسی آبشارهای نوژیان گریت و بیشه اشاره و با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های جنوب شهر خرم‌آباد، خاطرنشان کرد: آموزش سرایداران آموزش و پرورش برای برخورد شایسته با مسافران انجام گیرد، این در حالی است که آمار مسافران نوروزی با ۷۱۴ هزار اقامت با رشد ۳۵ درصدی مواجه بود.

رشد دوبرابری فروش صنایع دستی طی ایام نوروز

ابراهیمی به رشد دوبرابری فروش صنایع دستی لرستان طی ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: آموزش و پرورش، اداره‌کل حمل و نقل جاده‌ای، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، اداره‌کل امور شهری، هلال‌احمر صدا و سیما، تعزیرات و شهرداری خرم‌آباد طی این ایام بیشترین فعالیت را داشتند، کمااینکه شهردار خرم‌آباد، پرکارترین شهردار استان بود.

انتهای پیام

captcha