تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و آزادگان یک وظیفه شرعی است
کد خبر: 3706545
تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و آزادگان یک وظیفه شرعی است

گروه اجتماعی - معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو گفت : تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و آزادگان یک وظیفه شرعی است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حسن محمدزاده معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو در جلسه هماهنگی شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با موضوع هماهنگی و برنامه ریزی مراسمات چهارم شعبان روز جانباز با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و خصوصاً سالروز ولادت با سعادت حضرت ابالفضل العباس (ع) گفت : شخصیت ایشان در وفای به عهد و پایبندی به میثاق در طول تاریخ منحصر به فرد است.
وی با گرامیداشت یاد و خاطر شهدا و جانبازان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران افزود : این عزیزان با تاسی از سیره و الگوه ائمه اطهار (ع) در راه حفظ و حراست از کیان ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس و عصر حاضر از جان و مال خود گذشتند.
وی خاطر نشان کرد : تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهداء، جانبازان، ایثارگران و آزادگان یک وظیفه شرعی است و منحصر به زمان و مکان خاصی نیست.
محمدزاده در ادامه از مسئولین خواست با احترام به شان و منزلت جانبازان شاغل در ادارات بصورت شایسته از آنان تجلیل شود.


وجود 225 جانباز بالای 25 درصد در ماکو
مافی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ماکو هم در این جلسه با تبریک فرا رسیدن چهارم شعبان روز جانباز گفت : شهرستان ماکو 225 نفر جانباز بالای 25 درصد و 320 نفر جانباز زیر 25 درصد تقدیم نظام نموده است که از این تعداد 295 نفر در حال حاضر در ادارات مشغول هستند.
وی همچنین از تدوین برنامه های مختلف برای گرامیداست روز جانباز در شهرستان ماکو خبر داد و افزود : برگزاری همایش با حضور جانبازان گرانقدر، تجلیل از جانبازان شاغل در ادارات، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، دیدار با جانبازان، تجلیل از جانبازان افتخار آفرین در عرصه های مختلف و غیره از جمله این برنامه ها است.
انتهای پیام

captcha