حضور رئیس جهاددانشگاهی در دانشگاه قم، موفق و موثر بوده است
کد خبر: 3706610
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۶
دیرباز:

حضور رئیس جهاددانشگاهی در دانشگاه قم، موفق و موثر بوده است

گروه اجتماعی ــ رئیس دانشگاه قم گفت: حضور رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم در دانشگاه قم موفق و موثر بوده است و می‎تواند کمک شایانی در عرصه افزایش بهره‎وری علمی و کاری در میان دانشجویان و اساتید و کارکنان ایفا کند.

به گزارش ایکنا از قم، حجت‎الاسلام والمسلمین دیرباز 28 فروردین در دیدار با دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم گفت: خوشبختانه جهاددانشگاهی واحد استان قم فعالیت‎های مثبت و موثری در دانشگاه قم داشته و دارد.
وی افزود: یکی از فعالیت‎هایی که می توان به افزایش مشارکت جهاد و دانشگاه قم منجر شود، تلاش جهاد در زمینه توسعه بهره وری دانشجویان و کارکنان است که می توان در این زمینه طرح های مختلفی را به مرحله اجرا رساند.
رئیس دانشگاه قم بیان کرد: اساتید در گروه های علمی و پژوهشی فعالیت دارند ولی برای افزایش رتبه علمی دانشگاه باید کار علمی بیشتری انجام شود و در این زمینه می توانیم با جهاد مشارکت و همکاری داشته باشیم.
وی گفت: جهاددانشگاهی مولود انقلاب است و در این سالها نیز با حضور موفق و موثر دردانشگاه تلاش مهم و گسترده ای در زمینه جهت دهی به جریان تولید علم و آموزش های تخصصی در مسیر رفع خلاهای نظام داشته است و در این زمینه نیز باید بیش از پیش با تکیه به ظرفیت علمی و نیروی انسانی دانشگاهی متعهد کوشا و موثر عمل کنیم.
دیرباز بیان کرد: امروزه متاسفانه به دلیل مشکلات اقتصادی، کمبود شغل برای فارغ التحصیلان و همچنین موج هایی که فضای مجازی در کشور ایجاد کرده است، تهدیدات بسیاری متوجه قشر دانشجو می شود و به همین دلیل نیز می توانیم از ظرفیت جهاددانشگاهی برای کمک به کم شدن آسیب هایی که در عرصه های مختلف ممکن است دانشجویان را در برگیرد کوشا اقدام کنیم.
انتهای پیام

captcha