کم‌رنگ شدن نماز از دلایل نابسامانی‌هاست
کد خبر: 3706624
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
حجت الاسلام نکونام:

کم‌رنگ شدن نماز از دلایل نابسامانی‌هاست

گروه فرهنگی - نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به برخی‌ نابسامانی‌ها در جامعه امروز افزود: یکی از دلایل‌ نابه‌سامانی‌ها‌ و فساد‌ها در جامعه امروز کم‌رنگ‌ شدن نماز است چرا که نماز باز‌دارنده‌ است و انسان‌ را از گناه باز می‌دارد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین‌ محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان، عصر روز گذشته 28 فروردین در ستاد اقامه نماز استان، اظهار کرد: ما باید از ظرفیت‌‌های نماز بهره‌مند‌ شویم و نقش‌ آفرین باشیم در توسعه فرهنگ نماز چرا که بزرگترین خدمت به جامعه، مردم‌ و خانواده‌هاست‌.
وی با اشاره به برخی‌ نابسامانی‌ها در جامعه امروز افزود: یکی از دلایل‌ نابه‌سامانی‌ها‌ و فساد‌ها در جامعه امروز کم‌رنگ‌ شدن نماز است چرا که نماز باز‌دارنده‌ است و انسان‌ را از گناه باز می‌دارد.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری بیان کرد: اگر درونمان‌ نازیبایی‌ وجود دارد بدانید که نمازمان با‌ دقت و توجه نبوده و برای نماز اول وقت‌ و با کیفیت‌ باید وقت‌ بگذاریم.
یحیی‌ حسین‌پور مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری‌ در ادامه جلسه‌ با اشاره به عملکردشان‌ در حوزه نماز خاطرنشان‌ کرد: امسال برای نخستین بار 1500 جلد کتاب قرآن، مفاتیح الجنان و زندگی‌نامه‌ ائمه اطهار در مناطق عشایری استان توزیع شد‌.
حسین‌پور خاطرنشان‌ کرد: همچنین یک نمازخانه‌ در اداره امور عشایر استان نیز احداث شده است‌.
وی گفت: در صورت امکان اعتبارات‌ فرهنگی و مذهبی امور عشایر را در این اداره متمرکز‌ کنید تا بتوانیم‌ به‌ مناطق عشایر خدمات‌رسانی‌ کنیم‌.

انتهای پیام

captcha