دشمن در تضعیف جمهوری اسلامی ایران موفق نخواهد شد
کد خبر: 3706691
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی:

دشمن در تضعیف جمهوری اسلامی ایران موفق نخواهد شد

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: دشمن هیچ گاه در تضعیف اقتصادی و رسانه‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران موفق نخواهد شد.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی، امروز۲۹ فروردین، در مراسم رژه نیروهای مسلح خراسان‌جنوبی به مناسبت روز ارتش، اظهار کرد: اوجب واجبات حفظ اسلام است که بخش عظیم آن در جهاد است.
وی به خلقت انسان و فلسفه آن اشاره کرد و افزود: روزی که خداوند متعال انسان را آفرید براساس خلقت او فرشتگان سوالاتی داشتند که خداوند فرمود:« من نسبت به شما داناترم».
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه جهاد گاهی در معنی جنگ ابتدایی و گاهی به معنای جنگ دفاعی است، تصریح کرد: جنگ ابتدایی مشروط بر نظارت ائمه معصوم است و این چه نعمت بزرگی است که بعضی از افراد تحت نظارت معصومین(ع) امراض خاص دنیوی را به اسم دین تحمیل نکنند.
عبادی با بیان اینکه جهاد دفاعی دو بخش دفاع شخصی و دفاع از دین دارد، اظهار کرد: ظلم‌هایی که در عالم می‌شود گناه بزرگی است اما باید توجه داشت که بخشی از ظلم مربوط به مستکبرین است که در جان و مال و ناموس مردم طمع می‌کنند اما بخش دیگر آن مربوط به ظلم پذیر است.
وی بیان کرد: این خط نشان جمهوری اسلامی است که مسلمان حق تسلیم شدن در برابر ظلم را ندارد، جتی اگر بداند که کشته خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: بر تمام افراد آن گاه که دشمن خطر برای اسلام و جامعه اسلامی ایجاد می‌کند، تمام اشخاص باید با هر وسیله‌ای در مقابل دشمن بایستند.
عبادی با بیان اینکه ظلم پذیر یعنی فردی که ظلم را می‌پذیرد؛ نیز در گناه ظلم شریک است، اظهار کرد: جهاد دفاعی مشروط به حضور امام معصوم و پیامبر(ص) نیست و حکمی دائمی است که بر تمام مسلمانان واجب است.
وی با بیان اینکه در دفاع اذن لازم نیست، افزود: دفاع، حق فطری است که نه تنها در جهان انسان بلکه خداوند در غیر انسان نیز قرار داده است.
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه همواره باید در مقابل ستمگر باید قد علم کرد، تصریح کرد: دشمن هیچ گاه در تضعیف اقتصادی و رسانه‌ای نظام جمهوری اسلامی ایران موفق نخواهد شد.
عبادی با بیان اینکه نیروهای مسلح، شما در بالاترین مرتبه عبادت قرار دارند، یادآور شد: نیروهای ارتش خار چشم بیگان هستند.

انتهای پیام

captcha