محبت الهی پشتوانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است
کد خبر: 3706710
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

محبت الهی پشتوانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است

گروه سیاسی - نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت : محبت الهی پشتوانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان صبح امروز در مراسم رژه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران که در ارومیه برگزار شد اظهار کرد : اکنون مسئولین و تمام آحاد ملت به خود می بالند که ارتش و نیروهای مسلح امنیت کشور را تأمین می‌ کنند و تابع دین و قرآن بوده و خود را تابع امام زمان (عج) می ‌دانند.

وی بیان کرد : پس از پیروزی انقلاب اسلامی عده‌ای با استدلال اینکه انقلاب پیروز شده است به دنبال انحلال ارتش بودند و این فکر را در سر داشتند که نیازی به ارتش وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود : این تفکر به پیروی و خواست دشمنان نظام اسلامی و انقلاب در جریان بود که امام خمینی (ره) با درایت خود طبق آنچه که خداوند متعال در قرآن کریم به آن اشاره فرموده اند که دشمنی دشمنان ادامه دارد، در مقابل این تفکر ایستادگی و مقاومت کردند.

امام جمعه ارومیه خاطرنشان کرد : امام خمینی (ره) بر لزوم تقویت ارتش تاکید کردند و در پیام تاریخی 29 فروردین را با عنوان روز ارتش نامگذاری نموده و فرمودند ارتش در همه نقاط کشور با ساز و برگ جنگی به خیابان آمده و رژه می‌روند و مردم نیز از ارتشیان استقبال و حمایت می‌کنند و ارتش و مردم پشتیبان و حامی یکدیگر هستند.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی تصریح کرد : ارتش و نیروهای مسلح نمونه بارز یقاتلون فی سبیل الله بوده و خداوند به تعبیر قرآن چنین نیروهایی را دوست دارد و محبت الهی پشتوانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.
انتهای پیام

captcha